پیام مازند

آخرين مطالب

گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور سياسي

گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  بزرگنمايي:

پیام مازند - احمد وحیدی اعلام کرد که صدور گواهینامه موتورسواری برای بانوان فعلا در دستور کار نیست. به گزارش خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در حضور خبرنگاران در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: از جمعه بیست و یکم اردیبهشت برنامه محل دوم انتخابات مجلس را داریم و مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مرحله اول دارای اهمیت است. 45 نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند، لذا لازم است که مردم و کسانی که بین مردم نفوذ دارند تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوبی در پای صندوق‌های رای باشیم. آنگونه که ایسنا روایت کرده، وحیدی تاکید کرد: حدود 11500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه انتخاباتی داریم، 15 استان ما درگیر انتخابات مرحله دوم است، لذا در این دوره شاهد کار گسترده‌ای خواهیم بود. وزیر کشور با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم عزیزمان یک حماسه جدید در پای صندوق‌های رای خلق کنند ، ادامه داد: از آنها در این خصوص درخواست می‌کنیم که در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند. وی افزود: کارها آماده است و آموزش های لازم برای 8 حوزه که انتخابات الکترونکی است، داده شده است. فرصت تبلیغات هم در اختیار داوطلبان قرار گرفت. معرفی حساب برای شفاف‌سازی مالی داوطلبان انتخابات برقرار است. مشکل امنیتی نداریم. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده‌اند و کسانی که به هر دلیلی رای نداده‌اند و کسانی که در روز 21 اردیبهشت به سن قانونی رسیده‌اند، می‌توانند در انتخابات رای دهند. وزیر کشور درباره برنامه دولت برای کمک به مردمی که املاک آنها در روستای شفت دچار آتش‌سوزی شده است، اظهارکرد: چون سازه آنجا چوبی است، آتش‌سوزی به سرعت گسترش یافت که حادثه تلخی بود. دولت از مسیر صندوق بیمه حوادث خود ورود کرده و سعی می‌کند به این افراد کمک کند و آنجا بازسازی شود. وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست. بنابر روایت ایلنا، احمد وحیدی درخصوص اظهارنظر اخیر فراجا درخصوص نیاز به تجهیزات لازم برای اجرای طرح نور و لزوم نیاز دولت به این مجموعه، گفت: بله دولت حتماً برابر قانونی هم که امسال تصویب شده و در قانون پیش بینی شده هم آمده که عزیزان فراجا باید به دوربین‌های البسه مجهز شوند ان‌شاءالله دولت حتماً کمک خواهد کرد. وی در رابطه با بحث حقابه از افغانستان، اظهار داشت: ریاست محترم جمهور دنبال این کار هستند، وزارت نیرو دنبال این کار است و طرف مقابل هم تاکنون که در مباحثات و محاورات همواره تاکید کردند که تعهدشان را انجام می دهند ولی خب طبیعتاً ما انتظارمان این است که به طور واقعی و عملی این اتفاق در صحنه رقم بخورد. وحیدی در پاسخ به این سوال که «ممکن است مانند هیرمند ما یک معاهده آبی هم در مورد هریرود داشته باشیم؟» ابراز داشت: این مساله مربوط به مسیر توافق طرفینی می‌شود این باید در دستور قرار بگیرد و بررسی شود ولی این نیاز به زمان بندی خاص خودش دارد.

احمد وحیدی اعلام کرد که صدور گواهینامه موتورسواری برای بانوان فعلا در دستور کار نیست. 
به گزارش خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در حضور خبرنگاران در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: از جمعه بیست و یکم اردیبهشت برنامه محل دوم انتخابات مجلس را داریم و مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مرحله اول دارای اهمیت است. 45 نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند، لذا لازم است که مردم و کسانی که بین مردم نفوذ دارند تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوبی در پای صندوق‌های رای باشیم.
آنگونه که ایسنا روایت کرده، وحیدی تاکید کرد: حدود 11500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه انتخاباتی داریم، 15 استان ما درگیر انتخابات مرحله دوم است، لذا در این دوره شاهد کار گسترده‌ای خواهیم بود.
وزیر کشور با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم عزیزمان یک حماسه جدید در پای صندوق‌های رای خلق کنند ، ادامه داد: از آنها در این خصوص درخواست می‌کنیم که در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.
وی افزود: کارها آماده است و آموزش های لازم برای 8 حوزه که انتخابات الکترونکی است، داده شده است. فرصت تبلیغات هم در اختیار داوطلبان قرار گرفت. معرفی حساب برای شفاف‌سازی مالی داوطلبان انتخابات برقرار است. مشکل امنیتی نداریم. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده‌اند و کسانی که به هر دلیلی رای نداده‌اند و کسانی که در روز 21 اردیبهشت به سن قانونی رسیده‌اند، می‌توانند در انتخابات رای دهند.
وزیر کشور درباره برنامه دولت برای کمک به مردمی که املاک آنها در روستای شفت دچار آتش‌سوزی شده است، اظهارکرد: چون سازه آنجا چوبی است، آتش‌سوزی به سرعت گسترش یافت که حادثه تلخی بود. دولت از مسیر صندوق بیمه حوادث خود ورود کرده و سعی می‌کند به این افراد کمک کند و آنجا بازسازی شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.
بنابر روایت ایلنا، احمد وحیدی درخصوص اظهارنظر اخیر فراجا درخصوص نیاز به تجهیزات لازم برای اجرای طرح نور و لزوم نیاز دولت به این مجموعه، گفت: بله دولت حتماً برابر قانونی هم که امسال تصویب شده و در قانون پیش بینی شده هم آمده که عزیزان فراجا باید به دوربین‌های البسه مجهز شوند ان‌شاءالله دولت حتماً کمک خواهد کرد.
وی در رابطه با بحث حقابه از افغانستان، اظهار داشت: ریاست محترم جمهور دنبال این کار هستند، وزارت نیرو دنبال این کار است و طرف مقابل هم تاکنون که در مباحثات و محاورات همواره تاکید کردند که تعهدشان را انجام می دهند ولی خب طبیعتاً ما انتظارمان این است که به طور واقعی و عملی این اتفاق در صحنه رقم بخورد.
وحیدی در پاسخ به این سوال که «ممکن است مانند هیرمند ما یک معاهده آبی هم در مورد هریرود داشته باشیم؟» ابراز داشت: این مساله مربوط به مسیر توافق طرفینی می‌شود این باید در دستور قرار بگیرد و بررسی شود ولی این نیاز به زمان بندی خاص خودش دارد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/791234/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امام گفت: من لنین نیستم!

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان به میزبانی بنیاد سمنان

استفاده از ظرفیت دریا برای کاهش ترافیک شهرهای ساحلی مازندران

در نخستین روز از جام‌تختی در زنجان چه گذشت؟+فیلم

ایران اسلامی مسیر خود را پیدا کرده است

دستگیری اعضای شبکه شیطان‌پرستی در مازندران

مصوبات و دستورات رئیس جمهور شهید در استان پیگیری و اجرا شود

جرارد پیکه: بارسلونا 400 میلیون یورو خرج 3 بازیکن کرد، در حالی که می‌توانست مثل رئال مادرید عمل کند

از رها کردن نترس...

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با رئیس کل دادگستری استان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با همسر و فرزند شهید«نبی اله خطیری»

تاکید بر حفظ انقلاب اسلامی به عنوان یادگار امام راحل

پیشنهاد پاناتینایکوس به مائوریتزیو ساری

در کیفر فلک، غلط و اشتباه نیست

«فرزانگی در سکوت»

اینفوگرافی/ توصیه‌های طلایی برای ترک سیگار به بهانه روز جهانی بدون دخانیات

نقاط قوت و ضعف مازندران از نگاه استاندار جدید این استان

تامین آب رامسر از سد میجران

وقوع رگبار و رعد و برق از فردا در مازندران

پول فروش نیمار و فیگو به بارسلونا ضربه زد

کنسرت 70 هزار نفری تیلور سوئیفت در سانتیاگو برنابئو

نکونام: قرارداد سه ساله با استقلال دارم و تمرکز فقط روی فوتبال است/ تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده+ فیلم

جواد نکونام: پرسپولیس بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده؛ مگر آرسنال امسال دوم شد اتفاق بدی است؟

هشدار نارنجی هواشناسی درباره گردوخاک و ریزش سنگ در شمال

بخشی از کتاب/ کسی که به خودش دروغ می گوید...

همه‌چیز درباره فیبر نوری

ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

نکونام:شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم/ تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده

از سرگیری پروازهای بین‌المللی در رامسر/ ساماندهی ساخت‌وسازها در گرو مصوبه هیات دولت

269 قطعه چک‌پول تقلبی در «داورزن» خراسان رضوی کشف شد

چشم‌انداز دوساله رشد اقتصادی چین بهبود یافت

معرفی کتاب «یوسف آباد، خیابان سی و سوم»

فصل دوگانه کمالوند، فراز و فرود خیبر و نفت

تولید انبوه عینک‌های اسپورت در کره جنوبی/ با قابلیت خودکار تنظیم نور (فیلم)

پرواز بین‌المللی در فرودگاه رامسر دایر می‌شود

ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال

سبک ادبی فانتزی موجب خلاقیت کودک می‌شود

رسیدگی به 390 پرونده ایثارگران آذربایجان شرقی در اولین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

پرواز بین المللی در فرودگاه رامسر دایر می شود

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و آزاده راه تهران شمال

مناسبت روز/ جمعه، 11 خردادماه

شرایط پیچیده کاپیتان بارسا: برای تو پول نداریم!

وضعیت تردد در راه های مازندران

ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری/ ثبت نام زاکانی قطعی شد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 11 خرداد / ترافیک نیمه‌ سنگین در چالوس

معرفی کتاب «تنها گریه کن»

تردد در راه های مازندران عادی است

دانشمندان می‌خواهند تشعشعات چرنوبیل را «درخشان» کنند(+عکس)

خیبر خرم ‌آباد در یک قدمی صعود به لیگ برتر/ چادرملو برنده دیدار حساس هفته