پیام مازند

آخرين مطالب

قائم مقام باشگاه نساجی:

فنونی‌زاده مدیرفنی نساجی نیست/ قرارداد بازیکنان ترکمنچای است! ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - قائم مقام باشگاه نساجی وضعیت این تیم را خطرناک توصیف کرد و گفت: در کمتر باشگاهی چنین قراردادهای ترکمنچایی دیده‌ام.

به گزارش خبرگزاری هر، ایزد سیف الله پور درباره شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بنده امروز با هر دو مالک محترم باشگاه و با برخی از مسئولان استان صحبت و شرایط موجود را برای همه بیان کردم. خطری که تیم نساجی را تهدید می کند کاملا گوشزد کردم و امیدوارم بعدها کسی از بنده گلایه ای نداشته باشد. متاسفانه مدیران سابق، در بند قرارداد بازیکنان مواردی را قید کردند که من در کمتر باشگاهی دیده ام اینچنین قرارداد ترکمانچایی بسته شود.
قائم مقام باشگاه نساجی ادامه داد: درست است که قانون فوتبال می گوید صد درصد قرارداد باید پرداخت شود، اما کدام تیم لیگ بیشتر از هفتاد الی هشتاد درصد به بازیکنان پول داده است؟ کجای قانون ثبت شده که اگر بازیکن 60 درصد از مبلغ قرار داد را تا پایان نیم فصل اول نگرفته باشد، می تواند فسخ قرارداد انجام دهد؟ دلیل این مدل قرارداد بستن چه موضوعی می تواند باشد؟ مدیران سابق باید جوابگو باشند دلیلش چه بوده است؟ ظلمی که به این تیم شده است بسیار جدی و خطرناک است و ما هم کاری از دستمان بر نمی آید.
سیف الله پور یادآور شد: مهر باشگاه و قرارداد دست مدیران سابق بوده و این قرارداد ها بسته شده است. من با وکیل بازیکنان صحبت می کنم و با خود بازیکنان هم مشغول صحبت کردن هستم و وضعیت را با بازیکنان در میان گذاشتم. قول هایی نیز از بازیکنان گرفتم، اما در این فوتبال به هیچ چیزی نمی شود اعتماد کرد. الان آژیر قرمز را در باشگاه نساجی به صدا در آوردم! به مسئولان و مالکان باشگاه هم گفتم، وضعیت نساجی، وضعیت خطر است. در واقع وضعیتی که قبلا تیم هایی مثل صبای قم یا استقلال اهواز داشتند. اگر نتوانیم وضعیت بازیکنان را سامان دهیم نمی توانیم از بازیکنان پایه هم بازیکن جذب کنیم چه رسد به جذب بازیکن از دیگر تیم ها.
وی تصریح کرد: این اشتباه از سوی مالکان نبوده که بگوییم آنها این اشتباه را انجام دادند بلکه مدیران سابق باعث این تخلف شدند و اکنون هم با اطلاع از شرایط قرارداد، در پی فسخ قرارداد بازیکنان ما و جذب آن ها هستند. باید مدیران سابق جوابگو باشند که این قرارداد ها چگونه بسته شده است. تعداد این بازیکنان هم حدود پنج تا شش نفر است، یعنی نیمی از یک تیم. اگر هر مسئولی می خواهند به نساجی کمکی کنند الان فصل کمک خواهد بود.
قائم مقام نساجی گفت: آقایان استاندار، فرماندار، شهردار، مدیر ورزش و جوانان، نماینده های محترمی که قبلا فقط برای گرفتن عکس یادگاری در کنار نساجی حضور داشتید، اگر دلتان به حال این مردم می سوزد، که تنها تفریحشان تیم نساجی هست بیایید و الان کمک کنید و یک ستادی تشکیل بدهید تا این تیم را سر و سامان بدهیم، تیم حال خوبی ندارند و بازیکنان مضطرب هستند، این اضطراب را به مردم تزریق نکنیم. از همه هواداران نیز خواهش می کنم صبر داشته باشند. مردم حواسشان باشد آرامش داشته باشند، مطمئن باشند اگر اتفاقی هم بیافتد حتما از کانال خودمان به بیرون اطلاع داده می شود پس خبری را از هیچ کسی دریافت نکنند
سیف الله پور اظهار کرد: برای جذب بازیکنان جدید حتما اقدام خواهیم کرد اما برای یکسری تسویه حساب ها قولی به آقای نور شرق دادیم که در ازای جذب بازیکن جدید، تسویه حساب طلبکار قبلی را برایشان ببریم. الان نیز وضعیت سختی داریم،ابتدا باید بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم،سپس با پرداخت بدهی اجازه جذب بازبکن جدید بگیریم و سپس بتوانیم بازیکن مورد نیاز را جذب کنیم
وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا مرتضی فنونی زاده به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شده است، گفت: خیر. اصلا چنین چیزی، صحت ندارد. ایشان هفته قبل مهمان مردم قائم‌ شهر بود و با توجه به اینکه با ما رفاقت دارند با آقای مهدی یکتا تماس گرفتند و ما از ایشان دعوت کردیم بازی نساجی را نظاره گر باشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/103594/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند