مزاحمت 75 درصدی سارویها برای آتشنشانی
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام مازند - ساری _ ایرنا _ در هشت روز اخیر 75 درصد از تماسها با سازمان آتشنشانی شهرداری ساری، مزاحمت بود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، علی دومیرکلایی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم عملیات امداد و نجات و یا اطفاء حریق را در زمانی کوتاه و موثر عمل کنیم حتما باید آموزش امداد و نجات و تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را با جدیت و دقت هر چه تمام تر ادامه دهیم .
رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با تاکید بر نیاز سازمان به تجهیزات امداد و نجات، گفت: خوشبختانه شهردار ساری اشرافیت کامل به سازمان دارد و تا به امروز توجهی ویژه به آتشنشانان داشته و در آینده مجهزتر و به روزتر از قبل خواهیم شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در هشت روز اخیر از 2هزار و 580 تماس تلفنی با سامانه سازمان 75درصد تماس ها مزاحمت تلفنی را نشان میدهد.
دومیر کلایی افزود: مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه 125 را بیشتر می کند.
وی به 300 تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت: از 300تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از 40عملیات امداد و نجات از ایستگاههای مختلف آتشنشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.
دومیرکلایی تصریح کرد:از نجات صاحبخانه در پشت بام منزل مسکونی تا نجات شهروندان از داخل خودروی آتش گرفته را همکاران با سرعت و دقت به سرانجام رساندند.
رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با اشاره به مقدم بودن ایمنی، یادآور شد: سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با 6 ایستگاه و تیم واکنش سریع در تمام شیفتهای کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.
برچسبها
آتشنشانی ساری شهرداری ساری
-
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹:۳۲
-
۱۳۹ بازديد
-
-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/124353/