پیام مازند

آخرين مطالب

فلافلی کثیف باعث کرونایی شدن استقلالی ها ورزشي

فلافلی کثیف باعث کرونایی شدن استقلالی ها
  بزرگنمايي:

پیام مازند - مدیرعامل فولاد مدعی شد که استقلالی‎ها که پیش از بازی با فولاد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند و کرونایی شدن‌شان ربطی به بازی با فولاد ندارد
رد پای فلافلِ کثیف در کرونایی شدن استقلالی ها!
سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگو با رادیو جوان ابتدا درباره تست دوباره بازیکنانش صحبت کرد و گفت: امروز بازیکنان‌مان تست دادند و فردا هم گویا باید تست مجددی بدهند؛ من خیلی خوشحال هستن که بعد از گذراندن 35 روز از شروع دوباره مسابقات، سازمان لیگ اولین بار است که در حال راستی آزمایی است و تا پیش از بازی با نساجی، خبری از راستی آزمایی نبود و همه تست‌هایی که گرفته می‌شد و به سازمان لیگ ارجاع می‌شد، دارای اعتبار بود اما این تست‌هایی که این دفعه ارسال شد، با توجه به اینکه حساسیت خاصی روی آن‌ها ایجاد شده است، دستور راستی آزمایی را صادر کردند و امروز در اهواز ما تست دادیم. البته این آزمایشگاهی که امروز معرفی شده بود، از سوی سازمان لیگ معرفی شده بود و نیروهای سازمان لیگ نیز نظارت بر انجام تست‎ها داشتند.
آذری در ادامه درباره اظهار نظر استقلالی‌ها درباره کرونایی‌ شدن‌شان در دیدار با فولاد توضیح داد: در مبانی علمی و بهداشتی شما هر اظهاری داشته باشید، نیاز به تحقیق علمی دارید؛ اینکه شما به دلیل وضعیت قرمز اهواز و بازی در این شهر، بگویید در اهواز آلوده شده‌ایم نیاز به تحقیق و بررسی علمی دارد. بچه‌های ما در پیش از بازی با استقلال تمامی تست‌هایشان منفی بود.
مدیرعامل فولاد درباره صحبت‌های جنجالی حسن بیت سعید افزود: اصلا چنین چیزی نبوده است؛ اگر بار دیگر ویدیویی آقای بیت سعید را بررسی
کنید، آقای بیت سعید پیش از بازی با استقلال دو بار از او و سایر بازیکنان تست گرفتیم، آقای بیت سعید در روز بازی با استقلال 90 دقیقه بازی کرده است و هیچ مشکل بالینی مبنی بر بیماری کرونا نداشت؛ اگر تحقیقی کوچک انجام دهید از دوستان ایفمارک، مطمئن خواهید شد که یکی از بازیکنان تیم استقلال (فیزیوتراپ این تیم) که هنوز هم تحت درمان است و سر تمرینات این تیم حاضر نیست، خودش مشکل کرونا پیدا کرده بوده و این عزیز بازیکنان استقلال را همین شرایط تحت درمان قرار می‌داده است!
وی ادامه داد: تاکنون این صحبت‌ها را به حرمت هواداران استقلال انجام نداده بودم اما باید بگویم که در شب مسابقه با فولاد خوزستان، دروازه‌بان دوم تیم استقلال در اهواز به آرایشگاه رفته بود؛ البته که این مسئله دلیل نمی‌شود که چون آرایشگاه رفته کرونا گرفته است. در همان شب، بازیکنان استقلال در یکی از کثیف ترین فلافل فروشی اهواز سفارش فلافل داده‌اند! من وقتی می‌خواهم از باشگاه خودم دفاع کنم باید مستند صحبت کنم و بالاخره عزیزانی که به اهواز می‌آیند را تحت مراقبت قرار می‌دهیم با توجه به حساسیتی وجود داشت.
سعید آذری در ادامه افشاگری‌هایش تصریح کرد: تیم استقلال لیستی که برای بازی با فولاد داد، حدود 32 نفر بودند از این لیست اما، چند نفر تست کرونایشان مثبت بود؟ ارسلان مطهری، حسین حسینی، علی کریمی و ... در این بازی به میدان رفتند و بیشترین درگیری را در زمین با بازیکنان رقیب داشتند و پنج تعویض هم داشتند، فرهاد مجیدی و سعید رمضانی و سایر نیمکت‌نشینان هم در درگیری‌ها حاضر بودند اما سوال اینجاست که چطور این عزیزان کرونا نگرفته‌اند؟
مدیرعامل فولاد در سوالی دیگر گفت: مگر کرونا گزینشی اقدام می‌کند؟ اگر قرار بود کسی در اهواز مبتلا شود باید همه بازیکنان و کادر این تیم مبتلا می‌شدند. پس بهتر است بحث در این‌باره را به پایان ببریم و فکر می‌کنم توضیحات کافی را در این‌باره داده‌ام؛ من تا امروز صراحتا درباره مواضع باشگاه استقلال صحبت نکرده بودم اما امشب خواستم نسبت به بیانیه‌ها و صحبت‌هایی که می‌گویند در اهواز کرونا گرفتیم واکنش نشان دهم.
او صحبت های جنجالی‌اش را اینگونه ادامه داد: اکنون با سرپرست تیم ماشین سازی تماس بگیرید، یک هفته بعد از استقلال با ما در اهواز بازی کردند، اگر قرار بود ما ناقل کرونا باشیم باید به بازیکنان و کادر ماشین سازی هم منتقل می‌کردیم، پس چطور آن‌ها مبتلا نشدند!
سعید آذری مدیرعامل فولاد جمله پایانی‌اش را هم کنایه آمیز گفت و اعلام کرد که اگر فولاد در اینجای جدول است به دلیل آن است که ما برنامه ریزی کردیم و زحمت کشیده‌ایم.
منبع: khabaronline.ir

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/138618/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت