پیام مازند

آخرين مطالب

پنج دستگاه اجرایی برتر مازندران معرفی شدند سياسي

پنج دستگاه اجرایی برتر مازندران معرفی شدند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری - پنج دستگاه اجرایی برتر مازندران روز چهارشنبه با برگزاری مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند و مدیرانشان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دبیر کارگروه جشنواره شهید رجایی مازندران در این مراسم گفت که برای تعیین برترین ها ، دستگاه های اجرایی به پنج گروه " آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی " ، " گروه تولیدی و خدماتی " ، " گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت " ، " گروه سلامت و رفاه اجتماعی " و " گروه عمومی و قضایی " تقسیم شدند.
مفید غلامی راد افزود : بر این اساس در هر مجموعه ای یک دستگاه بر اساس عملکردش در شاخص های عمومی و اختصاصی برتر شناخته شد.
وی از اداره کل آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر در گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی نام برد و گفت که اداره کل امور مالیاتی هم در گروه تولیدی و خدماتی به عنوان برتر شناخته شده است.
غلامی راد از اداره کل بنادر و دریا نوردی امیرآباد به عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت یاد کرد و افزود : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل اموراقتصادی و دارایی هم در گروه عمومی و قضایی برتر شدند.
همچنین در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی مازندران از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه نوشهر در حوزه اقتصاد مقاومتی به خاطر مدیریت عملیات آبخیزداری و آبخوان داری ، آزاد سازی سواحل و ایجاد معابر دسترسی و همکاری و اجرای طرح کاداستر و حدنگاری و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان به خاطر انجام عملیات کاداستر در سطح استان در حوزه منابع طبیعی و صدور اسناد مالکیت اراضی ساحلی ، ثبت و مدرنیزه کردن املاک قله دماوند برای استان مازندران و کسب رتبه برتر کشور در تعداد تقاضاهای قانون تعیین تکلیف و آرای صادره و آرای هیات نظارت تقدیر شد.
مدیران امور شعب بانک صادرات ، امور شعب بانک ملی ، امور شعب بانک تجارت ، مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، مدیر امور شعب بانک کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم در این جشنواره به خاطر نقش موثرشان در ایجاد اشتغال مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران هم در این جشنواره در حوزه فعالیت های تخصصی و جاری دستگاه تحت مدیریتش به خاطر نظارت بر مدیریت پسماند ، پیگیری تجهیز 262 واحد مجتمع خدماتی رفاهی سواحل به سیتسم تصفیه خانه ، مانیتورینگ سیستم پایش و نظارت بر محیط طبیعی ، تثبیت مرز میانکاله در تداخل با بانک زمین و پیگیری توزیع سوخت یورو4 و آغاز اجرای طرح کهاب و شهردار ایزدشهر هم در همین حوزه به خاطر استقرار میز خدمت و ساماندهی سواحل مورد تقدیر قرار گرفتند .
برگزار کنندگان شانزدهیمن جشنواره شهید رجایی مازندران همچنین در حوزه مدیریت عملیات عمرانی از مدیرکل بنیاد مسکن به خاطر بازسازی ناشی از سیل 98 و اجرای طرح های هادی روستایی ، فرماندار سابق شهرستان سوادکوه و فرماندار شهرستان نوشهر به خاطر مدیریت مباحث اجتماعی و هماهنگی و پیگیری پروژه های عمرانی قدردانی کردند.
در حوزه مدیریت نواحی در بخش عملکرد حاکمیتی هم فرماندار عباس آباد به خاطر پیگیری امور مربوط به ستاد تسهیل رفع موانع تولید ، مدیریت ساماندهی سواحل و پلاژها و همکاری در مدیریت طرح دریا ، فرماندار محمود آباد به خاطر استفاده از توانمندی خیرین ، پیگیری در مدیریت پسماند و پیگیری مباحث اقتصادی و ستاد تسهیل رفع موانع تولید و فرماندار بابلسر به خاطر هماهنگی و پیگیری امور عمومی و عمرانی ، مدیریت طرح دریا و کرونا و برگزاری انتخابات سالم مورد تقدیر قرار گرفتند.
شهردار سابق تنکابن و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران هم به خاطر مدیریت پسماند تنکابن ، شهردار گلوگاه به خاطر مدیریت پروژه های شهری و شهردار کوهی خیل جویبار هم به خاطر مدیریت پروژه های شهری در حوزه مدیریت نواحی در بخش شهری به عنوان برتر شناخته شده و تجلیل شدند.
دست اندرکاران جشنواره شهید رجایی مازندران در حوزه مدیریت بحران در بخش سیل از فرماندار ساری به خاطر مدیریت بحران شهرستان و مدیرکل راه آهن شمال به خاطر مدیریت بحران سیل و در حوزه مدیریت بحران در بخش کرونا هم رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر مدیریت کرونا ، شاخص بستری افراد نیازمند به ارائه خدمت به افراد بستری کووید-19 و توسعه زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به بیماران و رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به خاطر مدیریت بیماری کرونا و رییس مدیریت درمان تامین اجتماعی هم به خاطر مدیریت بیماری کرونا قدردانی کردند.
رییس کل دادگستری مازندران ، فرمانده سپاه کربلا ، مدیرکل اطلاعات ، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل صدا و سیمای مازندران هم در حوزه همکاری های عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.
شانزدهمین جشنواره شهید رجایی مازندران تقدیر ویژه اش را به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ساری به خاطر ایجاد وفاق و همدلی در استان اختصاص داد .
در این جشنواره همچنین از سه دستگاه اجرایی با عملکرد ویژه هم تقدیر شد. شرکت توزیع برق استان منطقه ساری به خاطر میز خدمت حضور ، شرکت آب و فاضلاب استان به خاطر میز خدمت الکترونیکی و اداره کل بیمه سلامت استان به خاطر میز خدمت حضور و الکترونیکی سه دستگاهی هستند که به اعتقاد برگزار کنندگان جشنواره شهید رجایی مازندران دارای عملکرد ویژه بوده اند.
همچنین در این جشنواره ازاداره کل بنادر و دریانوردی نوشهر ، اداره کل هواشناسی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه هایی که بیشترین رشد دوسالانه را در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی داشتند ، قدردانی شد.
دبیر برگزاری جشنواره شهید رجایی مازندران گفت که ارزیابی های انجام شده در استان نشان می دهد که از سال 94 تاکنون عملکرد دستگاه ها در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی که برنامه محوری است ، رشد خوبی داشته و نتیجه آن رضایت مندی مردم بوده است.
برچسب‌ها
ساری مازندران جشنواره شهید رجایی

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/148490/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!