پیام مازند

آخرين مطالب

هتل جهانگردی ساری اجتماعي

هتل جهانگردی ساری
  بزرگنمايي:

پیام مازند - خبرگزاری آریا- ساری یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود که در خطه شمالی کشورمان واقع شده است. انواع هتل های ساری از یک تا پنج ستاره در دسترس گروه زیاد مسافران هستند که سالانه به این شهر سفر می‌کنند تا از هوای ناب شمال بهره‌مند شوند. می‌توان گفت سفر به شمال یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد سفر در ایران است.
بیشتر گردشگران و مسافرانی که به شمال می‌روند، از دیگر شهرهای ایران هستند. در این مطلب شما را برای رزرو انواع هتل‌های جهانگردی ساری، نحوه رزرو هتل ساری و اقامت در خانه‌های بوم‌گردی اطراف این شهر راهنمایی خواهیم کرد؛ لطفا با ما همراه باشید.
معرفی هتل‌های جهانگردی ساری ازجمله هتل‌های جهانگردی ساری که با اقامت در آن‌ها می‌توانید لذت اقامت کنار جنگل‌های سرسبز شمال را تجربه کنید، می‌توان به هتل چهار ستاره سالاردره، هتل چهار ستاره بادله، هتل سه ستاره اسرم، هتل سه ستاره نارنج، هتل نوید، خانه مسافر قربانی (بدون ستاره) و مجتمع گردشگری یک ستاره پارمیس اشاره کرد. همان‌طورکه می‌دانید هرچقدر تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد، امکانات و تجهیزات بهتری را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هرچقدر هم که درجه و ستاره هتل‌ها پایین‌تر باشد، اقامت ارزان‌تری را برای شما رقم خواهد زد.
هتل‌های جهانگردی ساری در انواع رده‌ها آماده پذیرایی از شما هستند تا با هر مقدار بودجه‌ای به‌راحتی بتوانید در هتل‌های این شهر اقامت کرده و لحظات خوبی را در آن‌ها سپری کنید. نزدیکی به سواحل فرح‌بخش دریای خزر و چشم‌انداز‌های طبیعی ساری از بهترین ویژگی‌های هتل‌های جهانگردی فوق است که نام بردیم. از امکانات عمومی این هتل‌ها می‌توان رستوران، پارکینگ، اتاق‌های یک تا چهارتخته، سرویس‌بهداشتی‌های ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت پرسرعت را نام برد. هتل‌های چهار ستاره کنار سایر امکانات موجود، امکان استفاده از استخر، سونا و جکوزی را نیز برای مهمانان خود مهیا کرده‌اند.
داخل هر واحد اقامتی این هتل‌ها نیز همه امکانات لازم برای اقامت و راحتی شما قرار داده شده است. البته لازم به‌ذکر است که سفر به شمال آنقدر آرامش‌بخش سپری می‌شود که همه هتل های ساری را می‌توان مکانی ایده‌آلی برای اقامت درنظر گرفت؛ چراکه نزدیکی به جنگل‌ها و چشم‌اندازهای سرسبز این خطه بزرگ‌ترین ویژگی بیشتر هتل‌های آن است. بنابراین حتی اگر رزرو هتل ساری را از قبل هم انجام نداده باشید، با گذر از خیابان‌ها و جاده‌های اطراف ساری به‌راحتی می‌توانید مکان خوبی برای اقامت خود پیدا کنید.
راهنمای اقامت اطراف ساری مسافرانی که به شهر ساری می‌روند، بسیار کم برای انتخاب اقامتگاه دچار سردرگمی می‌شوند. علاوه‌بر هتل های ساری همه خانه‌های روستایی اطراف این شهر آماده پذیرایی از مهمانان این ناحیه هستند. خانه‌های بوم‌گردی در اکثر روستاهای ساری قرار دارند که با اقامت در آن‌ها نیز از همه لذت‌های استراحت در دامن طبیعت بکر شمال بهره خواهید برد. توریست‌های زیادی هستند که ترجیح می‌دهند، به‌جای اقامت در هتل‌ها به اقامت در خانه‌های بوم‌گردی ساری فکر کنند. آشنایی با آداب و رسوم مردم باهوش شمال و سبک زندگی زیبای آن‌ها دلیل اصلی این انتخاب است. بنابراین رزرو هتل ساری به‌صورت آنلاین، به‌اندازه رزرو هتل در دیگر شهرهای کشور ضروری نیست. شما می‌توانید با خیال راحت سفر خود را آغاز کنید؛ چراکه رزرو اقامتگاه در شمال بسیار سریع و راحت اتفاق می‌افتد.
کنار هتل‌های جهانگردی ساری، ویلا ساحلی کمانی، ویلای جنگلی قنبری و ویلای رهام گزینه‌های به‌صرفه‌تری نسبت به هتل‌ها هستند که می‌توانید آن‌ها را برای مدت زمان مشخصی اجاره کنید. از اقامتگاه‌های بوم‌گردی ساری می‌توان موارد زیر را نام برد:
مجتمع ویلایی ایثار ساری اقامتگاه بوم‌گردی سورت ساریاقامتگاه بوم‌گردی عشایری گالش ساریاقامتگاه مرسی سی پیم ساریاقامتگاه بوم‌گردی سنام ساریکلبه چوبی نگیناقامتگاه بوم‌گردی ماه جون ساریاقامتگاه روستایی عالی کلا ساریاقامتگاه روستایی وارش کیاسر ساری

پیام مازند

رزرو آنلاین هتل ساری اگر شما عادت دارید قبل از سفر به هر مقصدی، هتل یا اقامتگاه‌ خود را رزرو کنید، این امکان در سفر به شمال هم برای شما مهیا است. اگرچه همان‌طورکه اشاره کردیم، پیداکردن اقامتگاه مناسب در شهرهای شمال کشور مانند ساری بسیار راحت خواهد بود؛ اما هتل‌ها و خانه‌های بوم‌گردی این شهر در لیست رزرواسیون سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر کشور نیز قرار دارند. شما می‌توانید از قبل هم رزرو هتل خود را در ساری انجام دهید.
یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل در ساری، سایت علی‌بابا است. این سایت علی‌رغم ارائه رزرو هتل، در رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس هم بهترین راهنمای شما خواهد بود. دیدن اطلاعات پرواز، زمان حرکت قطار و اتوبوس‌ها، دیدن تصویر داخلی اتاق هر هتل ساری و دیدن اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه ساری نیز از طریق این سایت برای شما ممکن می‌شود.
منبع: خبرگزاری آریا

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/155744/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

قدردانی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان از اجرای طرح نور در آذربایجان غربی

قدردانی فرمانده انتظامی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در اجرای طرح نور

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

خرم‌آباد در انتظار ساخت 2 سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!

نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟

پایداری هوا در مازندران

استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

8000 میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

رقابت 38 هزار و 510 داوطلب کنکور در مازندران

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

افزایش 20 درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

آغاز ماراتن علمی 38 هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران

آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

آغاز نوبت اول کنکور 1403 در مازندران

ثبت رکورد 17 میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

فعالیت 21 بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه 24 هزار هکتاری

فواید و مضرات باران 48 ساعته مازندرانی‌ها

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

برگزاری بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران

خروج 5 پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!