پیام مازند

آخرين مطالب

اعضای ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر معرفی شدند منطقه آزاد کیش

اعضای ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر معرفی شدند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در احکام جداگانه ای اعضای ستاد هماهنگی و پیگیری جام جهانی 2022قطر را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پنج شنبه 24 دی، مراسم معارفه اعضای نخستین ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر با حضور غلامحسین مظفری رئیس این ستاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی و گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
در این مراسم ناصر آخوندی، داریوش سلیمی، خسرو نشان، سعید پورعلی، علی مقدس زاده، ابوالفضل طیبی، علی عرب، عزیزاله فرضی پور، محسن قریب، رحمان سادات نجفی و مسیح الله صفا با احکام غلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش و رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر، به عنوان اعضای این ستاد معرفی شدند.
مظفری در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل سازنده بخش خصوصی از جمله جامعه بازاریان و هتل داران در ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران این منطقه اظهار داشت: با هم افزایی و همدلی بخش خصوصی در قالب ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر می توانیم اقدامات موثری در ترغیب و جذب گردشگران و شرکت کنندگان رویداد 2022قطر برای سفر به منطقه آزاد کیش داشته باشیم.
وی با بیان این که بخش خصوصی از زمان شکل گیری منطقه آزاد کیش مشارکت خوبی در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه داشته است گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا،کمیته هایی برای کنترل شیوع و گسترش این ویروس تشکیل شده است که مشارکت بخش خصوصی در این زمینه ستودنی است.
رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر با بیان اینکه مشارکت و همراهی بخش خصوصی در مقابله با بحران ناشی از همه گیری کرونا مبین توانمندی های این بخش است تصریح کرد: در رویداد2022قطر به عنوان فرصتی ارزشمند و طلایی باید از توانمندی های بخش خصوصی در جهت معرفی ظرفیت های"اقتصادی، گردشگری و ورزشی" این منطقه در عرصه بین المللی بهره گرفت و برای تحقق این اهداف ارتقاء زیر ساخت های جزیره کیش ضروری است.
غلامحسین مظفری بر تدوین برنامه زمان بندی دقیق منطقه آزاد کیش برای بهره مندی از فرصت جام جهانی2022قطر و تعهد به اجرای آن تاکید کرد و افزود: در این ستاد در قالب کمیته های فنی و تخصصی موضوعات " گذرنامه، حمل و نقل، استقرار، اقامت گردشگران و سایر موارد مرتبط" برررسی شده که باید در دو ماه آینده این نشست ها به یک نتیجه مطلوب برسد و اطلاعات دقیق به صورت مکتوب و آنلاین به روز رسانی و استانداردسازی شود.
همچنین محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی و گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در این جلسه ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تشکیل ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر و انتخاب شایسته اعضای این ستاد گفت: با توجه به این که مناطق آزاد کشور فرصت ارزشمندی برای بهره مندی از چنین رویداد مهمی است، با آماده سازی و انجام مطالعات برندینگ جزیره کیش، این منطقه در شمار جزایر شناخته شده برای گردشگران سراسر دنیا قرار می گیرد.
وکیلی با تاکید بر فرایند برند سازی جزیره کیش که می تواند به عنوان شتاب دهنده در این رویداد مهم نقش آفرینی کند تصریح کرد: تحقق برند سازی با ارتقای زیرساخت های ورزشی جزیره کیش سبب می شود این منطقه تا سکوی شناسه برای جهان ارتقا یابد.
به گفته معاون فرهنگی و گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی جام جهانی 2022 قطر می تواند عامل مهمی در تقویت توسعه و رونق گردشگری ورزشی این منطقه باشد.
محمدعلی وکیلی بیان داشت:گردشگری در منطقه آزاد کیش یک اولویت مهم است و توریسم ورزشی بهترین شاخص گردشگری برای کشور ما محسوب می شود.
وکیلی بر استاندارد سازی هتل ها و حمل و نقل هوشمند جزیره کیش در سطح قواعد فیفا برای بهره مندی از این رویداد مهم اشاره داشت و گفت: بر اساس قواعد فیفا و با تلاش و مشارکت بخش خصوصی، استاندارد سازی در حوزه هتلینگ گام نخست برای محقق شدن این امر مهم است.
وی اظهار داشت: اولویت ها و شاخص ها در قالب این ستاد باید بررسی شود و در مسیر مطالبه ملی قرار گیرد از این رو اگر نظرسنجی انجام شود اکثریت ایرانیان خواهان سهیم بودن و مشارکت فعال در رویداد 2022 هستند.
محمدعلی با تاکید بر کسب آمادگی های لازم جهت مشارکت در این رویداد تصریح کرد: حتی اگر هیچ سهمی از این رویداد مهم نداشته باشیم ضرری نکردیم و جزیره کیش را تا سطحی از استانداردهای جهانی ارتقاء دادیم.
وی افزود: انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های موجود و تناسب شرایط اقلیمی جزیره کیش با کشور قطر، ضمن ایجاد فرصتی ارزشمند برای فعالان اقتصادی، زمینه ای مناسب جهت برگزاری بازی های تمرینی تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی و جذب گردشگران و تماشاگران مسابقات برای بازدید از جزیره زیبای کیش، فراهم شود.
شایان ذکر است در این جلسه سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مدیران عامل شرکت های تابعه این سازمان حضور داشتند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/175343/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل