پیام مازند

آخرين مطالب

سفر و اقامت در شهرهای زیبای جنگلی شمال مقالات

سفر و اقامت در شهرهای زیبای جنگلی شمال
  بزرگنمايي:

پیام مازند - اگر اهل طبیعت‌گردی هستید ویلاهای جنگلی بسیاری در این شهرها، پذیرای شما خواهند بود. استان گیلان تا استان مازندران، دست شما را برای تماشای مناظر بکر باز می‌گذارد و جالب اینجاست که این استان‌ها، در فصل‌های مختلف سال هم شما را شگفت‌زده می‌کنند. حال به معرفی شهرهای زیبای جنگلی شمال می‌پردازیم تا شما بتوانید، شهرهای مختلف این استان‌ها را بشناسید و با یک برنامه‌ریزی عالی قدم به جاده بگذارید.
سفری به‌یادماندنی با اجاره ویلا جنگلی در شمال اکثر افراد دلشان می‌خواهد چند روزی را به‌ دور از شلوغی شهر خود سپری کنند، به همین دلیل زمانی که موقعیتی برای سفر پیدا می‌کنند، شمال را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب می‌کنند. اگر عاشق جنگل و طبیعت سرسبز آن هستید و دوست دارید لابه‌لای درختان جنگل قدم بزنید، می‌توانید با اجاره ویلا جنگلی تا هر زمان که دلتان می‌خواهد از آن لذت ببرید.
ویلاهای جنگلی چشم‌انداز بسیار زیبا و آرامش خاصی را دارند و می‌توانند منظره‌ای از جنگل سرسبز بهاری و تابستانی، جنگل هزار رنگ پاییزی و یا جنگل سفید پوش زمستانی را داشته باشند. دیدن این منظره‌ها به شما بستگی دارد که در چه فصلی، به این خطه زیبا سفر کنید. شما به‌محض ورود به ویلاهای جنگلی، آرامشی که فکر می‌کردید در طول چند روز به دست خواهید آورد را در همان لحظه اول، احساس می‌کنید.
رنگ دیوارها، بوی چوب و فضای ویلا دست‌به‌دست هم می‌دهند تا اقامت شما را در شهرهای زیبای جنگلی شمال، به‌یادماندنی کنند. اجاره ویلا جنگلی در شمال این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید، از سکوت و آرامش آن لذت ببرید و چند روزی روح خود را تغذیه کنید.
بهترین شهرهای جنگلی گیلان اگر دلتان غذاهای خوشمزه می‌خواهد و یا هوای دیدن جنگل‌هایی سرسبز و انبوه به سرتان زده است، استان گیلان یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب خواهد شد. شهرهای جنگلی متنوعی، در استان گیلان وجود دارند که حتی یونسکو هم به آن‌ها توجه کرده است.
شهرهایی که می‌توانند در تمامی فصل‌های سال، دیدنی‌های متنوعی را به نمایش بگذارند و تعطیلات رؤیایی را برایتان رقم بزنند. اگر دوست دارید این شهرها را بشناسید و لحظات شادی را با جنگل نوردی در این شهرها تجربه کنید، با ما همراه باشید تا شما را با 2 مورد از بهترین شهرهای جنگلی گیلان آشنا کنیم:
شهر جنگلی تالش تالش، یکی از کهن‌ترین شهرهای جنگلی گیلان است که ترکیب جذاب دریا، کوهستان و مناطق جلگه‌ای آن را به یکی از جذاب‌ترین شهرهای گیلان تبدیل کرده است. این شهر زیبا، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بسیاری را درون خود جای‌داده است، جاذبه‌هایی که ندیدن آن‌ها قطعاً برای شما پشیمانی به همراه خواهد داشت.
اگر بخواهیم این جاذبه‌ها را به صورت خلاصه بیان کنیم می‌توانیم به روستای سوباتان، آبشار ورزان، دریاچه سراگاه، منطقه گیسوم، سورتمه تالش گیلان و... اشاره کنیم. شما می‌توانید با اجاره ویلا جنگلی، از تمامی این جاذبه ها با خاطری آسوده دیدن کنید.
شما می‌توانید با اجاره ویلا در تالش از این زیبایی‌ها لذت ببرید و اقامتی به‌یادماندنی داشته باشید.
شهر زیبای رودسر این شهر زیبا یکی از مناطق جذابی است که مابین کوهستان و دریا قرار گرفته است و روستاهایی بسیار دیدنی را در دل کوه، دشت و دریا در خود جای‌داده است. رودسر جاذبه‌های زیبای متعددی نظیر چشمه آب‌معدنی سجیران، کاخ ناهارخوران، کاخ اختصاصی رضاشاه، قلعه بندین و... دارد. البته در کنار تمام این جاذبه‌های شگفت‌انگیز، بازار ماهی‌فروشان این شهر، به طرز بسیار دلبرانه‌ای خودنمایی می‌کند که به‌هیچ‌عنوان، نباید دیدن آن را از دست بدهید.
دیدنی‌ترین شهرهای جنگلی مازندران یکی دیگر از استان‌های شمالی ایران، مازندران است که شهرهای جنگلی بسیاری را شامل می‌شود. در تمامی این شهرها، ویلاهای جنگلی وجود دارند که شما می‌توانید با اجاره و اقامت در آن‌ها، به تماشای جذابیت‌های آن‌ها بنشینید. شهرهای جنگلی مازندران عبارت‌اند از: چالوس، کلاردشت، سوادکوه و... که ما در این بخش به معرفی 2 مورد از دیدنی‌ترین شهرهای جنگلی این استان می‌پردازیم:
منظره‌هایی شگرف با اقامت در شهر جذاب سوادکوه سوادکوه یکی از شهرهای جنگلی مازندران است که از هر طرف آن را بنگرید، با زیبایی بکر طبیعت آن روبرو می‌شوید. جالب است بدانید، رویدادهایی همچون نبرد رستم پهلوان نامدار شاهنامه فردوسی در این شهر اتفاق افتاده است.
جدای از این مورد، جاذبه‌های بسیاری در این شهر قرار گرفته است که هوش و حواس را از سر هر گردشگری می‌برد. قلعه کنگلو، دریاچه لفور سوادکوه، جنگل راش، روستای آلاشت سوادکوه و پل ورسک از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا است.
اجاره کلبه جنگلی سوادکوه یکی از راه‌های اقامت و لذت بردن از زیبایی‌ها در این شهر است.
لحظاتی خوش با اقامت در شهر کلاردشت کلاردشت یکی از جذاب‌ترین و پربازدیدترین شهرهای استان مازندران است، شناخت جاهای دیدنی کلاردشت سبب می‌شود که برای سفرتان به این طبیعت رویایی، برنامه‌ریزی عالی‌تری داشته باشید. جاذبه‌های کلاردشت عبارت‌اند از: دهکده مازیچال، دریاچه ولشت، جاده کلاردشت به عباس‌آباد، سیاه‌بیشه، جنگل مِجِل و...
شما با سفر به کلاردشت می‌توانید لحظات شاد و مفرحی را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید. حال که با شهرهای زیبای جنگلی شمال آشنا شده‌اید، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با آسوده خاطر بودن از محل اقامت، سفر خود را آغاز کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/741698/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت قاطع بیش از 500 گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم

امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود

حمایت قاطع 500 گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس 8 مصدوم داشت

فیلم جاری شدن سیل و آبگرفتگی در اصفهان و خرم‌آباد

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور

واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس

سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم

اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم

شعری زیبا از عطار نیشابوری

نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌

دره مرگ نمرده بود،خوابیده بود

فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز

پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!

وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد

خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!

نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند

جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی

فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات

رک بگویم از همه رنجیده‌ام

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

کندوان یک‌ طرفه شد

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌

جزئیات حادثه تلخ برای جوان نخبه معلول ساروی و پدرش

درهر قفسی کلید امیّدی هست

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

چالوس یک طرفه شد

تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور

2 نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند

احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی

کندوان یک‌طرفه شد

امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است