پیام مازند

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام مازند - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/788021/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!

جابه‌جایی یک میلیون و 400 هزار تن کالا از مازندران

دستگیری شکارچی بی رحم حیات وحش در تنگ هفت خرم‌آباد

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور

رونمایی از کتاب حضرت فاطمه (س) با محتوای ١٠٠ ساله

وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!

توقیف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس

داروی دل نمی‌کنم کان که مریض عشق شد

گریه ای افتاد در من بی امان

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه

حضور نشر شاهد با حدود 20 اثر تازه در نمایشگاه کتاب تهران

دیدار مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد

برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با 6 کشتی‌گیر

اجرای 1700 پروژه محرومیت زدایی در مازندران

563 برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود

حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردو تیم ملی/المپیکی‌ها جمع شدند

هوای مازندران پایان هفته جاری چگونه است

تو را با غیر میبینم، صدایم درنمی‌آید

مدیرکل بنیاد مازندران از ثبت بیش از پنج هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا خبرداد

شهرستان‌های استان تهران 57شهید امدادگر تقدیم انقلاب کرده است

بیش از 1.3 میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد

گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم

آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته

آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در 5 شهر مازندران

«میگوی دهان‌پا» قوی‌ترین بینایی را در قلمروی جانوران دارد!

ساخت مخزن آبرسانی جویبار 60 درصد پیشرفت دارد

مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد

تجلیل از 100 دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه

شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا

نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد

جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود

وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم

دادستان کل کشور: بی حجابی امروز ناشی از کشف حجاب رضاخانی است / بدحجابی سطح بندی شود / دستورالعملی برای اجرای طرح نور به فراجا ابلاغ می شود

جای یک کتابخانه مرکزی در شهر عالم‌پرور آمل خالی است

قرارداد ساخت 16 مدرسه جدید در مازندران امضا شد

قرعه‌کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور 2 تیم مازندرانی

پیش بینی بارش ها و دمای هوا تا آخر خرداد

عرضه جدیدترین کتاب محمود دولت‌آبادی در نمایشگاه

کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود

عیادت جمعی از اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان

جلسه وبیناری برنامه عملیاتی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

تشکل‌ها بازوی توانایی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

احراز 50 پروند رزمندگان فاقد مدارک بالینی در استان البرز

برخورد جدی با متخلفان عرضه سموم کشاورزی در محمودآباد

اجرای 563 برنامه به مناسبت هفته هلال‌احمر در مازندران

دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود