پیام مازند

آخرين مطالب

شروع امیدوار کننده نساجی با آقا معلم فوتبال ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- تیم فوتبال نساجی دیروز در فولادشهر و نخستین بازی رسمی تحت هدایت مجید جلالی با تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و کسب یک امتیاز، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را امیدوارکننده آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران که نیم فصل نخست را با کسب 16 امتیاز از 15 بازی پشت سر گذاشته و در تعطیلات نیم فصل با حاشیه های فراوانی مواجه شده بود، پس از روی کار آمدن مجید جلالی، به ثباتی در تمرینات و وضعیت تیمی رسید و با انجام 3 بازی تدارکاتی مقابل ماشین سازی تبریز، استقلال تهران و امیدهای مقاومت، وارد نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر شد.
شاگردان مجید جلالی دیروز با ترکیب حامد لک، جورجی گولسیانی، لاشا توتادزه، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، محمد آبشک، احمد عبدالله‌ زاده، علی ‌اصغر عاشوری، امید سینگ، سجاد آشوری و رحمان جعفری مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفتند که حاصل این دیدار پربرخورد، کسب یک امتیاز برای هر دو تیم بود.
نساجی در دیدار رفت که میزبان ذوب آهن بود نیز بازی خوبی به نمایش گذاشته بود، اما اشتباه مدافع این تیم سبب شد که ذوب آهنی ها در قائمشهر با یک گل، پیروز از مازندران به سمت اصفهان بروند. وجه اشتراک دو تیم نسبت به دیدار رفت هم تغییر سرمربی بود. در دیدار رفت امید نمازی سرمربی ذوب آهن بود و جواد نکونام هدایت نساجی را به عهده داشت.
شاگردان مجید جلالی در اصفهان مقابل شاگردان علیرضا منصوریان انگیزه زیادی برای کسب برتری از خود نشان دادند. بازی خوب و منسجم نساجی در نیمه نخست دیدار و ایجاد موقعیت های گل و حمله های متعدد روی دروازه ذوب آهن نشان داد که جلالی در همین مدت اندک توانسته انسجام تیمی را به نساجی برگرداند. گواه این موفقیت جلالی نیز، جلوگیری از خروج بازیکنان از نساجی بود. جلالی پس از روی کار آمدن، با توجه به زمان اندکی که برای بستن تیم داشت و پیش بینی این که امکان جذب بازیکن در نیم فصل برای نساجی وجود ندارد، سعی کرد تا از جدا شدن بازیکنان این تیم جلوگیری کند که در این زمینه کاملا موفق عمل کرد.
جلالی، مهارت خوبی در تحلیل و آنالیز تیم ها دارد و همین موضوع سبب شد که تیم منصوریان را در اصفهان تا مرز شکست هم پیش ببرد. شاید اگر رشید مظاهری دیروز در دروازه ذوب آهن نبود، نساجی با یک پیروزی شیرین از اصفهان به مازندران بر می گشت. واکنش های خوب مظاهری در دقیقه 14 روی شوت از راه دور سجاد آشوری و نجات دروازه اصفهانی ها در دقیقه 50 روی ضربه ایستگاهی لاشا توتادزه اجازه فرو ریختن دروازه ذوب آهن را نداد.
نساجی در این دیدار همپای تیم میزبان در زمین جنگید و موقعیت ایجاد کرد. ضمن این که دفاع این تیم نیز با اضافه شدن لاشا توتادزه در نیم فصل دوم به نظر مستحکم تر و کم اشتباه تر نشان داده است. دفاع نساجی در بازی دیروز توانست حمله های متعددی را خنثی کند. سیاست های دفاعی نساجی در نیمه دوم و برنامه ریزی برای ضد حمله، با نکاتی که جلالی بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کرد، در نیمه دوم به خوبی اجرا شد. بازگشت حامد لک به دروازه نساجی نیز همان طور که انتظارش می رفت، خیال هواداران و کادر فنی را بابت سنگربانی نساجی راحت کرد.
نکته قابل توجه در بازی روز گذشته نساجی، برنامه ریزی این تیم برای استفاده از ضربه های ایستگاهی است. بازیکنان این تیم هم روی ضربه های ایستگاهی با برنامه ظاهر شدند و هم شوت های از راه دور را چندین بار امتحان کردند.
جلالی دیروز، علاوه بر لاشا توتادزه که در نیم فصل به این تیم اضافه شده، از دقیقه 80 سومین بازیکن خارجی خود، یعنی ' آرفنگ دافه ' سنگالی را نیز به زمین فرستاد تا برای نخستین بار در ترکیب تیم نساجی بازی کند و احتمالا برای بازی های بعدی محک زده شود.
جنگندگی دو تیم در اواخر دیدار به سمت خشونت و بازی پربرخورد پیش رفت که سبب افزایش تعداد کارت های زرد مسابقه شد. به طوری که محمدرضا اکبریان داور دیدار از دقیقه 90 تا دقیقه 96 که سوت پایان بازی را به صدا در آورد، 4 کارت به بازیکنان زمین نشان داد که 3 کارت سهم نساجی و یک کارت برای ذوب آهن بود.
شاگردان " آقا معلم " در اصفهان نمایش خوبی را در زمین ارائه کردند و امید به کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم را بین هواداران افزایش دادند. با توجه به شکست نساجی از ذوب آهن در نخستین هفته لیگ برتر، نساجی نیم فصل دوم را بهتر از نیم فصل نخست آغاز کرد.
نخستین بازی نساجی با سرمربیگری جلالی نکات امیدوارکننده ای برای هواداران این تیم داشت؛ عملکرد خوب خط دفاعی، انسجام تیم در دفاع و حمله و همچنین متمرکز شدن برای استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت های از راه دور در بازی دیروز نساجی به خوبی قابل مشاهده بود. ضمن این که نساجی با اضافه شدن فرشاد فرجی و محمد عباس زاده از بازی بعد، می تواند شرایط تیمی بهتری هم داشته باشد.
حالا نساجی می تواند با خیال راحتی به مصاف تراکتورسازی تبریز در قائمشهر برود. دیداری که بازی رفت آن در نیم فصل نخست به میزبانی تبریزی ها در استادیوم خالی از تماشاگر با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت و حالا نساجی چی ها با توجه نمایش خوبی که در دیدار نخست نیم فصل و 3 بازی تدارکاتی خود با مجید جلالی داشتند، می توانند به پشتوانه حضور تماشاگران پرشور خود در استادیوم شهید وطنی قائمشهر، حتی به پیروزی برابر تبریزی ها فکر کنند.
نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر، روز یکشنبه 21 بهمن باید در استادیوم شهید وطنی قائمشهر از ساعت 17 به مصاف تراکتورسازی تبریز، تیم برود.
تیم فوتبال نساجی مازندران با 17 امتیاز از 16 بازی، در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.
9927/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/78870/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است