پیام مازند

آخرين مطالب

دوراهی هواداری برای دیدار نساجی با تراکتور در قائمشهر ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- تیم فوتبال نساجی مازندران فردا در استادیوم شهید وطنی قائمشهر هفدهمین دیدار خود در لیگ برتر را مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نساجی مازندران که نیم فصل دوم را پس از چند هفته حاشیه و تنش، با مجید جلالی به خوبی و با ارائه یک بازی خوب و کسب یک تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در فولادشهر اصفهان آغاز کرد، یکشنبه 21 بهمن از ساعت 17 در قائمشهر میزبان تراکتورسازی تبریز، تیم 29 امتیازی و چهارم جدول رده بندی است.
تنها دیدار دو تیم شهرستانی پرطرفدار فوتبال ایران، مربوط به هفته دوم نیم فصل نخست در لیگ جاری است که نساجی در استادیوم بدون تماشاگر تبریزی ها، تا مرز پیروز شدن هم پیش رفت، اما بازی با نتیجه 1 بر 1 پایان یافت تا نساجی نخستین امتیاز خود در لیگ برتر را از تراکتورسازان بگیرد.
نساجی پس از حضور جلالی در این تیم در 3 بازی تدارکاتی مقابل ماشین سازی تبریز، استقلال تهران و مقاومت تهران انجام داد و یک دیدار هم در لیگ برتر داشت که حاصل این دیدارها 2 پیروزی و 2 تساوی بود. به عبارتی نساجی هنوز با جلالی نباخته و همین موضوع هواداران این تیم را امیدوار می کند که در نخستین بازی خانگی نیم فصل دوم، نساجی با آقا معلم بتواند 20 امتیازی شود.
نماینده فوتبال مازندران در لیگ برتر فردا باید مقابل تیمی در قائمشهر به زمین برود که بازیکنان باتجربه و نامداری را در اختیار دارد. تراکتوری ها با بازیکنانی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی نام های آشنای فوتبال ایران هستند که هر کدام شان در تیم ملی و تیم های خارجی، حضوری اثرگذار داشتند و حالا با کوله باری از تجربه با لباس تراکتور فردا در قائمشهر به مصاف شاگردان مجید جلالی می روند.
سرمربی دو تیم نسبت به دیدار رفت در هفته دوم، تغییر کرده است. در بازی نیم فصل نخست که 12 مرداد برگزار شد، جواد نکونام سرمربی نساجی بود و ' جان توشاک ' هم سرمربیگری تراکتورسازی را به عهده داشت. اما برای بازی فردا مجید جلالی سرمربی نساجی است و ' جرج لیکنز ' بلژیکی روی نیمکت سرمربیگری تراکتورسازی می نشیند.
هر دو سرمربی نیم فصل دوم را یک نتیجه قابل قبول آغاز کردند. نساجی به یک تساوی ارزشمند در اصفهان مقابل شاگردان علیرضا منصوریان دست یافت تا رتبه دهم را همچنان برای خود حفظ کند و تراکتورسازی در تبریز تیم رده سیزدهمی نفت مسجد سلیمان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
شاگردان لیکنز در بازی نخست نیم فصل نشان دادند که مهم ترین تاکتیک مد نظر این مربی بلژیکی بازی رو به جلو و حمله است. تراکتور در نیم فصل نخست هم تیم پرمهره و هجومی بود. این تیم در 15 بازی نیم فصل 23 گل زده بود و پس از سپاهان، دومین تیم گلزن لیگ است. بنابراین شاگردان مجید جلالی به ویژه در خط دفاع که با اضافه شدن ' لاشا توتادزه ' گرجستانی در نیم فصل دوم تقویت شده، فردا کار دشواری مقابل خط حمله و تیم هجومی تبریزی دارند. حامد لک نیز احتمالا فردا بیشتر از بازی نیم فصل نخست برابر تراکتورسازی و بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن باید با مهاجمان تیم حریف دست و پنجه نرم کند. نساجی تا کنون در 6 بازی لیگ برتر موفق به کلین شیت شد و لک باید تلاش کند که هفتمین کلین شیت را مقابل یکی از هجومی ترین تیم های لیگ برتر انجام دهد.
مجید جلالی فردا با بازیکنان خود نخستین تجربه سرمربی گری در استادیوم شهید وطنی را باید از سربگذراند و اگر این تجربه با کسب نتیجه دلخواه خودش و هواداران ثبت شود، جایگاه بهتری در هواداران پیدا خواهد کرد. البته جلالی فردا حامد شیری و محمد عباس زاده را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع می تواند کار او و تیم را برای کسب نتیجه دشوار کند.
جلالی امروز در نشست خبری پیش از بازی از هواداران نساجی خواست که مثل همیشه کنار این تیم باشند و از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند. او به مسائل مختلفی در باره نساجی اشاره کرد و تأکید کرد که فعلا زمان تشریح این مشکلات نیست و فقط باید روی بازی ها متمرکز شد.
با توجه به این که دیدار دو تیم در نیم فصل نخست، به خاطر محرومیت تراکتور از حضور تماشاگران، در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد، بازی فردا نخستین تقابل هواداران پرشور دو تیم پرطرفدار شهرستانی است. استادیوم شهید وطنی قائمشهر فردا مثل همه بازی های خانگی نساجی پر از هوادار خواهد شد. اما تقابل هواداران پرشور نساجی با هواداران تراکتورسازی که همواره با هیجان خاصی از تیم شان حمایت می کنند، هم از ویژگی های بازی فرداست. ضمن این که نمی توان سکونت آذری زبان ها در قائمشهر را به حساسیت بازی فردا ربط نداد. آذری های زیادی از دهه ها پیش در قائمشهر سکونت دارند. این شهر حتی محله ای به نام ' ترک محله' دارد. قائمشهر بدون این که از تبریز برای تشویق تراکتور هواداری بیاید، شهری دارای هوادار برای تبریزی های مشهور فوتبال ایران است. شهروندانی با اصالت آذری که ممکن است فردا در ورزشگاه شهید وطنی برای خوشحال شدن از گل زدن تیم ها سر دو راهی قرار بگیرند.
9927/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/79046/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد

بیشه خرم‌آباد از بین 8 روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد

حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند

صدور 25 هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم

جاده کندوان از طریق آزادراه استان البرز باز است

زباله گردها دختر تهرانی را دزدیدند

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس

تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»

اجرای 18 پروژه بااولویت/1200 هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود

نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 4 شهر مازندران

بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

4 جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید

چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال

با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد تومان

دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند

برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

50 یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای

مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است

محور کرج - چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

دو حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند

فوت گردشگر گم‌شده در جنگل‌های ساری

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس