پیام مازند

آخرين مطالب

راند اول بلندپروازی های تیم کاله در ایستگاه سایپا ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند- نخستین دیدار حساس دو تیم کاله مازندران و ساپیا تهران از ساعت16 عصر یکشنبه 12 اسفنده ماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.

دوتیم درحالی به جمع چهارتیم مرحله پایانی مسابقات امسال لیگ برتروالیبال باشگاه های کشور رسیدند که کاله ای ها با حذف حریف عنوان دار خود تیم خاتم اردکان یزد در دو مسابقه به عنوان نخستین تیم، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و در مقابل سایپایی ها نیز درجدال با دیگر تیم خودروسازان پایتخت با پیروزی 2بر یک، برابر تیم پیکان تهران و کنار زدن پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران حریف نماینده مازندران شد.

دو تیم کاله مازندران و ساپیا تهران دراین مرحله نیز در 3 مسابقه باید به مصاف هم بروند و در نهایت برنده دو مسابقه، راهی دیدار فینال و یک گام تا جام قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نزدیک تر خواهد شد.

با توجه به جایگاه بهتر تیم کاله در مرحله گروهی مسابقات و بالاتر از تیم سایپا، نماینده مازندران از 3 مسابقه، میزبان دو مسابقه در آمل خواهد بود ویک میزبانی نیز برعهده تیم سایپا تهران است.

 هواداران دو آتیشه کاله، رمز برتری برابر خاتم

تیم کاله مازندران که به واسطه بیش از یک دهه تیم داری درسطح اول والیبال باشگاه های کشور وکسب دو مقام قهرمانی، یک نائب قهرمانی ، دو مقام سومی درلیگ برترایران وکسب مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا وحضور درجام باشگاه های جهان را درکارنامه دارد، بخش زیادی از دست یابی به این موفقیت ها را مرهون حضور پرشور وحمایت های مستقیم هواداران است.

حضور علاقمندان به والیبال از شهرهای مختلف مازندران  درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برای حمایت از تیم کاله درکسب پیروزی قاطع برابر خاتم اردکان بسیار چشمگیر و قابل توجه بود.

 هوادار هوشیار باش!

با این حال بسیاری از دلسوزان ورزش آمل با توجه به حضور چند بازیکن وتجربه حرفه ایآنان به هنگام باخت فنی برابر میزبان، با جوسازی علیه داوری وتماشاچیان، به دنبال به انحراف کشاندن نظم عمومی می شوند ،درخواست کردند که تماشاچیان آمل حرفه ای وهوشیارباشند.

میثم یوسفی یکی از فعالان ودلسوزان ورزش آمل گفت: برای تیم سایپا در برابر کاله شانس کمی برای پیروزی از جهنم حرارت وعشق والیبال دوستان آملی می توان قائل شد.

وی ادامه داد: به همین دربیرون از زمین بازی و با تلاش برای جوسازی به ضرر تیم کاله و هواداران متعصب و فهمیده‌ آملی، به روش‌های دیگری برای غلبه بر کاله استفاده خواهد شد.

وی گفت: از هواداران با فرهنگ و فهیم آملی، عاجزانه تقاضا داریم که فقط و فقط اقدام به تشویق تیم و بازیکنان خود کنید و اسیر جوسازی‌ها نشوید که اگر آنها به دنبال تحریک برخی هواداران و رفتارهای خارج از عرف بودند تا تیم خود را از زمین بیرون کشیده و خودشان را مظلوم جلوه دهند، ناکام بمانند.

این فعال ورزشی آمل یادآورشد: هیچ لذتی بالاتر از کسب این پیروزی خانگی و دیدن تیممان در فینال نیست و این مهم تنها با اتحاد و ساختن جوِّ هواداری سالم و حمایت از تیم کاله در آمل محقق خواهد شد.

در بازی مرحله قبل تیم های کاله مازندران و خاتم اردکان در آمل و با فراخوان دعوت از سوی چهره های ورزشی واجرایی شهرستان آمل، بیش از 3هزار نفر از سراسر مازندران بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کردند و با توجه به ظرفیت کم سالن، گنجایش بیش از حد ظرفیت گزارش شد.

شور جوانی در مقابل تجربه جهانی

دو تیم درحالی پای به بازی مرحله دوم حذفی و یک قدمی فینال لیگ برتر والیبال گذاشتند که تیم کاله مازندران در مرحله گروهی مسابقات در مکان ششم وسایپا تهران در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات قرارگرفتند و نزدیکی سطح بازی های دو تیم، رقابت را برای صعود یکی از این دو تیم به فینال سخت و حساس کرده است.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در کاله مازندران که یکی از کم سن ترین تیم های امسال لیگ برتر را نیز یدک می کشند، نیم فصل دوم را با اعتماد به نفس بالا و تجربه اندوزی از بازی های آغاز لیگ و تجربه حداقل یک پیروزی برابر همه تیم های مدعی لیگ و حذف تیم خاتم اردکان یزد که قهرمانی فصل گذشته جام باشگاه های آسیا درمرحله حذفی، بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به والیبال را به این تیم معطوف کرده است.

کاله ای ها با بازیکنانی همچون رضا صفایی، مبین مظلوم، رسول آق چلی، ولی علیپور ، میثم صالحی وچند بازیکن دیگر در بازی های لیگ حرف های زیادی درزمین برای گفتن دارد.

در مقابل سایپایی ها با حضور بازیکنان نامی و مطرحی همچون، امیرحسینی، رضا قرا ، علی شفیعی ، حمزه زرینی ، رحمان داودی، مجتبی قلیزاد، جواد حسین ابادی، مصطفی حیدری و محمدرضا حضرت پور حریف آسان و دست وپا بسته ای در مقابل کاله مازندران نخواهند بود.

فینال سخت است

درهمین حال سرمربی تیم کاله مازندران درآستانه بازی حساس تیمش برابر ساپیا تهران به خبرنگار مهر گفت: بازی سختی قطعا برای هر دو تیم خواهد بود و تیم هایی که دراین مرحله حضور دارند، با شایستگی و قدرت بالا صعود کردند.

بهروز عطایی افزود: پیروزی در بازی اول برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود، البته درآمل بازی خواهیم کرد و امیدوارم با حمایت تماشاچیان آملی بتوانیم تیم سایپا را شکست دهیم.

وی ادامه داد، هر چند دو تیم دراین مرحله 3 مسابقه باید برابر هم برگزار کنند ، اما ما تلاش خواهیم کرد تا قبل از دو مسابقه کار این تیم را تمام کنیم. دو مسابقه درآمل خواهد بود و  خوشبختانه بازیکنان تیم کاله در وضعیت آمادگی خوبی هستند و با پیروزی غرورآفرینی که برابر خاتم گرفتند با انگیزه بالایی برابر سایپا قرار خواهند گرفت.

عطایی، حضور تیم کاله درفینال لیگ برتر را سخت اما غیرممکن ندانست و گفت: تمام تلاش خودمان را برای ثبت بهترین عملکرد این فصل به نمایش خواهیم گذاشت.

دیدارحساس تیم های کاله مازندران  و سایپا تهران را در روز یکشنبه 12 اسفند در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل کیوان عابدزاده  به عنوان داور اول و میثم پارسه داور دوم قضاوت خواهند کرد و از سوی فدراسیون والیبال، محمد حسن خوشدل ناظر داوری و حسین پورکاشیان ناظر سازمان لیگ در آمل حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/81244/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور