پیام مازند

آخرين مطالب

لیگ برتر فوتبال؛

تیم نساجی نیازمند حمایت ویژه/ در قائمشهر مستاجر هستیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - قائمشهر - نساجی مازندران اولین فصل حضورش در لیگ برتر را با مقام دهمی به پایان رساند اما این تیم برای برای حضوری قدرتمند در فصل آتی لیگ برتر به نگاه ویژه مسوولین استانی نیاز دارند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تیم فوتبال نساجی مازندران سال گذشته پس از 24 سال انتظار به لیگ برتر فوتبال کشور راه یافت و لیگ هجدهم را با مقام دهمی به پایان رساند، این تیم برای فصل جدید نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولان استانی است.
میلاد مهدی، نماینده تام الاختیار و سخنگوی جدید باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نساجی فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و هر چه به پایان فصل نزدیکتر می‌شد، دوری و عدم همراهی مسئولان استان مازندران برای مالکان باشگاه پررنگ‌تر می‌شد. باشگاه نساجی حداقل توقعش از مسئولان استان و به خصوص مدیران شهری و نمایندگان محترم قائمشهر و مرکز استان این بود که حساسیت بیشتری به خرج دهند ولی هیچ موضعی در مواقع حساس از سوی آنها در رابطه به این تیم اتخاذ و مشاهده نشد.
سخنگوی باشگاه نساجی ادامه داد: زمانی که آقای مطهری، دوست خوب و مربی تیممان در یکی دو مصاحبه با خبرگزاری‌ها به باخت‌های نساجی اشاره کردند که آقای صنیعی فر به طور مستقیم و هدفمند به دنبال رسیدن به شکست تیم تحت تملکش بود، متأسفانه هیچ واکنشی از سوی کسی ندیدیم. همین حرف ساده وقتی بیان می‌شود، بار حقوقی دارد زیرا به آقای صنیعی فر تهمت زده شده که در فساد فوتبال دست دارند و به دنبال تبانی است، وقتی نقل شده، مالک باشگاه استقلالی است و این را همه می‌دانند یا اینکه شب بازی خبر کذب استعفا آقای صنیعی فر مطرح می‌شود که واقعاً هم مشخص نیست این بازی رسانه‌ای از کدام سمت بوده، نباید نمایندگان یا مسئولان شهرستان و استان موضعی اتخاذ کنند؟
وی افزود: وقتی باشگاه با چنین شرایطی مواجه شد حتی یک نفر از مدیران شهری یا استانی در حمایت از آقای صنیعی فر حرفی نزدند. البته این را هم باید بگویم که در روز قبل از بازی با پیکان نهادهای امنیتی کمال همکاری را داشتند و هیئت فوتبال هم تا حدودی که می‌توانست به آرام سازی این جریان کمک کردند که جا دارد از آنها و به خصوص آقای فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و آقای مافی تشکر کنیم. اما واقعاً این موضوع برای آقای صنیعی فر به عنوان مالک بخش خصوصی در حد یک مسکن بود و توقع می‌رفت که حمایت جامع‌تری از ایشان شود.

سخنگوی باشگاه ادامه داد: به طور مثال باشگاه تراکتورسازی با مالکیت بخش خصوصی که سال گذشته نایب قهرمان شده بود، امسال تیم را برای قهرمانی بست، یا حداقل با توجه به رتبه سال گذشته‌اش این توقع از آنها می‌رفت که برای قهرمانی بجنگند ولی امسال نه تنها نتوانست قهرمان شود بلکه حتی نتوانست دوم یا سوم شود یا سهمیه آسیا را کسب کند اما در مسائلی که به وجود آمد دیدید نمایندگان محترم آذربایجان چطور پشت مالک شأن، آقای زنوزی ایستاده و از او حمایت کردند، به طوری که تا سر حد استیضاح وزیر ورزش هم داشتند پیش می‌رفتند. ما نمی‌خواهیم بگوییم رویه استیضاح وزیر درست است یا خیر، بلکه منظورمان این است که پس چرا نمایندگان استان مازندران حمایت آن‌چنانی از مالک بخش خصوصی استان خود نکردند؟
نساجی در شهر خود مستأجر است
میلاد مهدی، با بیان اینکه نساجی در شهر خود مستأجر است، ادامه داد: بحث دیگر این است که یک فصل در سطح اول فوتبال کشور به پایان رسید و این خیلی بد است که باشگاه نساجی در شهر خودش مستأجر باشد. مالکان باشگاه نساجی برای هر بازی که برگزار شد، هزینه پرداخت کردند و جدا از آن حتی قبض آب، برق، گاز، تلفن و … را هم پرداخت کردند که فاکتور همه آنها موجود است. وقتی تیمی که برای یک شهر و یک استان است، انتظار می‌رود که حمایت بهتری از آن شود ولی متأسفانه هیچکدام اجرایی نشد متأسفانه.
وی ادامه داد: پس از این جریانات و دلخوری آقای صنیعی فر، در پایان لیگ، در تنها برنامه فوتبالی استان (مستطیل سبز) به جای اینکه برنامه‌ای در خصوص عملکرد تیم را روی آنتن بفرستد که بارها از برنامه‌های پر بیننده سیما پخش شد، باید در خصوص عملکرد تیم صحبت می‌شد. ما از تهیه کننده برنامه درخواست کردیم که به ما هم وقتی ولو پنج دقیقه اختصاص دهید که قبول نکردند، واقعاً این خیلی بد است که ما بخواهیم پنج دقیقه به ما وقت بدهید که در مورد مسائل باشگاه حرف بزنیم! ولی محقق نشود.
نماینده تام اختیار باشگاه نساجی از طرف مالکین باشگاه به هواداران گفت: من آگاهانه نکته‌ای را باید برای هواداران نساجی روشن و خیلی شفاف عرض کنم، چنانچه حمایت استان و ضمانت اجرایی آن مشخص نشود، مجموعه باشگاه نساجی مازندران علیرغم میل باطنی مالکان توان حضور قدرتمندی را در فصل آتی لیگ برتر ندارد، زیرا هزینه‌هایی که اتفاق افتاده و مسائلی که رخ داده هیچ جای توجیهی باقی نگذاشته است، باشگاه نساجی یک بنگاه اقتصادی نیست و درآمدی نداشته است.
وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که خیلی‌ها به ما اعتراض کرده بودند این بود که تیم چرا در تهران حضور دارد، ادامه داد: باید بگویم مالکان باشگاه نساجی هم خیلی دوست دارند تیم به شهر خود بازگردد و در حضور خیل هوادارانش آماده مسابقات شود ولی یک سوال دارم آیا در این شهر زمین تمرین، محل اقامت، کمپ و … داریم؟
وی افزود: در حال حاضر الحمدالله برخلاف مسائلی که مطرح شده بود، ارتباط دو مالک، ارتباط بسیار بسیار خوبی است و جلسات مختلفی را با یکدیگر برگزار و صحبت‌های زیادی را مطرح می‌کنند که می‌تواند نوید روزهای خوبی را به هواداران بدهد.
پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی تکمیل نشد
سخنگوی باشگاه مسئله اصلی شروع این فصل را اتمام پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی بیان کرد و گفت: در حال حاضر مسئله‌ای که ما داریم، بازسازی ورزشگاه شهید وطنی است که اگر تا پایان تعطیلات آماده نشود، قطع به یقین سازمان لیگ به ما اجازه میزبانی نخواهد داد. آنطور که از شواهد هم مشخص است، اتمام پروژه خیلی درگیر اعتبارات دولتی نیست و یک همت عالی را می‌طلبد که از همه مدیران استان دعوت می‌کنیم که دست در دست هم دهند و به باشگاه نساجی کمک کنند.

وی ادامه افزود: اگر ما گلایه‌ای داریم، گلایه‌ای است که از متولیان ورزش استان داریم، در کنار تمام زحمات و تلاش‌هایی که در کنار ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی استان می کشند ، لااقل حرف‌های ما هم شنیده شود تا مالکان باشگاه هم با خیال راحت تری گام بردارند. واقعاً در طول این فصل در بزنگاه‌هایی که باید حمایت می‌شدیم، خیلی احساس تنهایی کردیم اما امیدواریم در آینده بتوانیم این موضوعات را مرتفع کنیم تا انشالله در فصل آینده نساجی دومین حضور قدرتمند خود را تجربه کند.
میلاد مهدی هدف باشگاه در این فصل را نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا عنوان کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که یک سال پیش آرزوی قلبی همه علاقمندان به باشگاه نساجی این بود که به لیگ برتر راه یابد و در نهایت به این مهم با حمایت همه جانبه هواداران نازنین و منحصربه فردش که دارند یک اخلاق هواداری جدید را به فوتبال ایران دیکته می‌کنند با افتخار دست یافت و مهمترین دغدغه اش در سال اول حفظ امتیاز تیم و عدم سقوط بود که تمام اهداف و برنامه‌هایش محقق شد و در سال دوم باید نیم نگاهی داشته باشیم به کسب سهمیه اما همین نگاه، همت عالی مسؤولین، نمایندگان و تک تک کسانی که در فوتبال نقش دارند را می‌طلبد که انشالله بتوانیم در فصل آینده از اعتبار فوتبال مازندران به طور شایسته ای دفاع کنیم.
وی در پایان گفت: حرف ما با آقای استاندار این است که در حال حاضر باشگاه نساجی تنها نماینده شایسته فوتبال مازندران در لیگ برتر و بالاترین سطح فوتبال کشور است، لطفاً کمی هم از این حساسیت برای این باشگاه داشته باشید و ما دوست داریم که به شایستگی افتخار مازندران در لیگ جاری باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/85219/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضبط و معدوم‌سازی 700 کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟

انسداد 10 محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر

ضارب 3 دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور

ضارب دختران دانش‌ آموز در آمل دستگیر شد

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

یک خبر خوب و خوشحال‌ کننده برای سربازان

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی

فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

اجری موفق طرح نور در کرمانشاه

نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر

نشست ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در گلستان برگزارشد

جانباز سرافراز «علی طحان سفلی» به خیل همرزمان شهیدش پیوست

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

برنامه عملیاتی برای تسریع در امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری طراحی شده است

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

سیلاب بهاری راه 7 روستای مازندران را مسدود کرد

زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی

وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

9 دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی