پیام مازند

آخرين مطالب

پیگیری سوژه/ دانش فریدونکنار؛ تنهای سربلند!

مالک باشگاه دانش: ورزش فریدونکنار بوی بد سیاست و سیاسیون به خود گرفته است! ورزشي

مالک باشگاه دانش: ورزش فریدونکنار بوی بد سیاست و سیاسیون به خود گرفته است!
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

در حالیکه در تمام دنیا، به حمایت و پشتیبانی از باشگاه‌های پرورش دهنده به ویژه رده‌های پایه، توجه و تاکید می کنند، به نظر می رسد مسئولان در فریدونکنار آنچنان به این موضوع اهمیت نداده‌اند به طوری که به گفته مالک باشگاه دانش فریدونکنار با وجود حضور 9 تیم این باشگاه در رقابت‌های مختلف استانی و کشوری، بودجه حمایتی مصوب شده از سوی شورای شهر تنها 2 میلیون تومان است. آنهایی که نام فریدونکنار و ورزش آن را شنیده‌اند، به طور قطع با نام دانش نیز آشنا هستند. باشگاهی که در روزهای سرد ورزش فریدونکنار، نام این شهر را در استان و کشور به زبان‌ها انداخت و همچنان نیز در این مسیر افتخار آفرین است.
باشگاه بازیکن‌سازی که در طول سال‌های گذشته، با وجود دوری از قطب‌های اصلی فوتبال، توانست جایی در میان سرآن فوتبال ایران در رده‌های پایه برای خود باز کند و معرفی 20 بازیکن به اردوهای مختلف تیم‌های ملی، اثبات کننده این ادعاست.
بازیکنان ملی پوشی چون سیدمصطفی هاشمی، مصطفی ذکریاپور، علیرضاآقابراری و سعید اسفندیار با حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی، علاوه بر افتخارآفرینی برای ایران اسلامی، نام فریدونکنار را نیز همواره در کشور، بر سر زبان‌ها آورده‌اند.
به گزارش ایسنا مازندران، این گزارش، یک گزارش ساده و یا تعریف و تمجید از یک باشگاه و شخص نیست بلکه نشان دادن مشکلات باشگاهی است که با کمترین حمایت، حرفه‌ای ترین دوران باشگاه‌های ورزشی در فریدونکنار را برای سال‌های متمادی رقم زده است.
در حالیکه در تمام دنیا، حمایت و پشتیبانی بر باشگاه‌های پرورش دهنده به ویژه رده‌های پایه توجه و تاکید می کنند، مسئولان در فریدونکنار آنچنان به این موضوع اهمیت نداده‌اند.
|
بوی بد سیاست و سیاسیون در ورزش فریدونکنار
سید کریم محمدی مالک باشگاه دانش فریدونکنار در گفت‌و‌گو با ایسنا مازندران، با تشریح وضعیت این باشگاه، اظهار کرد: در سال 97 این باشگاه در 9 رده سنی (9، 10 ، 11 و 12 سال، نونهالان، 15 و 17 سال در لیگ برتر استان و نوجوانان و جوانان در لیگ برتر و دسته اول کشور) در مسابقات شرکت دارد.
وی با اشاره به اینکه در رده سنی 12 سال، باشگاه دانش فریدونکنار به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در لیگ مدارس فوتبال مازندران صعود کرد، در رده سنی 17 سال نیز به مقام قهرمانی استان دست یافت و تیم جوانان هم در جمع مدعیان صعود به مرحله نهایی کشور قرار دارد، تصریح کرد: با توجه تعدد تیم‌ها و هزینه های سرسام آور شرکت در مسابقات، باشگاه مبلغی بیش از 150 میلیون تومان در فصل جاری هزینه کرده است که بخش اعظم آن توسط خانواده بازیکنان پرداخت می‌شود.
مالک باشگاه دانش فریدونکنار با بیان اینکه متاسفانه تاکنون هیچ اداره، ارگان و مسئولی حتی یک ریال به مجموعه دانش کمک و مساعدتی نکرده است، خاطرنشان کرد: تنها باشگاه دانش در برخی سفرها از مینی‌بوس شهرداری فریدونکنار به صورت نیم‌بها استفاده کرده است که از شهردار فریدونکنار حمید بخشی تشکر می کنم.
فعالیت در بالاترین رده‌های باشگاهی کشور
محمدی با اشاره به اینکه باشگاه دانش فریدونکنار در میان تمامی باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی این منطقه در بالاترین رده باشگاهی فعالیت می کند، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان از درک جایگاه ویژه باشگاه دانش فریدونکنار غافل هستند و هیچگونه حمایتی از این باشگاه بازیکن‌ساز به عمل نمی آورند.
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان دانش فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه مسئولان با توجه به مسائل پیش آمده در ورزش این شهرستان، به نوبه خود، هیچ توقعی از هیچ مسئولی ندارم، گفت: متاسفانه فضای ورزشی در این شهرستان بوی بد سیاست و سیاسیون به خود گرفته و تنها امید ورزش شهر به ورزشکاران و مربیان خود است.
تفاوت و تبعیض در حمایت از باشگاه‌های ورزشی فریدونکنار!
استعدادیاب فدراسیون فوتبال در شمال کشور با اشاره به اینکه به هیچ عنوان مخالف حمایت از تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار نیستم چرا که چند سالی در این این تیم به عنوان سرمربی فعالیت و با بسیاری از بازیکنان این تیم کار کرده‌ام و برای این تیم و تمامی باشگاه‌های فعال در این شهرستان آرزوی موفقیت دارم، تصریح کرد: نکته اینجا است که حتی یک درصد تلاشی که مسئولان برای حمایت از این تیم از خود نشان می دهند برای باقیمانده باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی در فریدونکنار انجام نمی دهند.
2 میلیون تومان بودجه برای 9 رده سنی باشگاه دانش فریدونکنار!
محمدی با بیان اینکه جای تعجب دارد که شورای شهر فریدونکنار، برای کمک به باشگاه دانش با حدود 250 فوتبال‌آموز در 9 رده سنی حاضر در مسابقات استانی و کشوری، تنها مبلغ 2 میلیون تومان مصوب کرده است، گفت: به نظر می رسد اعضای شورای شهر فریدونکنار نسبت به ورزش درک درستی ندارند و یا اینکه در این شهر، یکسری افراد بازدارنده و برخی مسائل، برای کمک به این باشگاه پرافتخار وجود دارد که در هر دو صورت باید فاتحه این شورا و ورزش شهر را خواند.
نماینده مجلسی که نیست!
وی با اشاره به اینکه زمانی که نماینده مجلس در مدت حضورش در این جایگاه، هنوز یکبار در محل تمرینات و مسابقات این باشگاه حاضر نشده است اما برای تیم‌های دیگر، با تلاش خود، در فواصل زمانی کوتاه، جلسه برگزار می کند چه انتظاری از دیگر مسئولان می توان داشت، تصریح کرد: به نظر می رسد انتظار دیدار نماینده مجلس زیاد به طول نمی انجامد چرا که انتخابات مجلس نزدیک است و مشتاقانه در میادین ورزشی حضور می یابند.
مالک باشگاه دانش فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه از سوی نماینده مجلس، شورای شهر و دیگر مسئولان حتی یک لنگه جوراب ورزشی به این باشگاه کمک نشده است، گفت: تنها فردی که همواره با باشگاه دانش فریدونکنار همراه بوده غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان است که به جرات می توان گفت اگر چنین افرادی در فریدونکنار حضور نداشتند، مشخص نبود چه بلایی بر سر ورزش این شهرستان می آمد.
|
به گزارش ایسنا مازندران، شاید کسب افتخارات بی‌شماری چون نائب قهرمانی رقابت های زیر 10 سال مدارس فوتبال کشور در سال 1382، نائب قهرمانی رقابت های فوتسال نونهالان زیر 12 سال کشور در سال 1385، سومی رقابت های زیر 10 سال کشور در کرمانشاه، قهرمان لیگ مناطق نوجوانان کشور در سال 1389، قهرمان لیگ مناطق جوانان کشور در سال 1392، قهرمان گروه شمال در لیگ برتر نوجوانان کشور و صعود به جمع 8 تیم برتر کشور در اسفند 1390، قهرمان گروه شمال در لیگ برتر نوجوانان کشور و صعود به جمع 10 تیم برتر کشور در سال 1393 و قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دلیلی بر این سخنان تند مالک باشگاه دانش باشد اما در نگاه کلی، توجه به همه باشگاه‌ها با نگاه برابر می تواند راهکار مناسب برای جلوگیری از مشکلات اینچنینی محسوب شود، هرچند باید تیم‌های سازنده، ویژه دیده شوند.
|
|
|
|

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/97936/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

قدردانی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان از اجرای طرح نور در آذربایجان غربی

قدردانی فرمانده انتظامی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در اجرای طرح نور

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

خرم‌آباد در انتظار ساخت 2 سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!

نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟

پایداری هوا در مازندران

استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

8000 میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

رقابت 38 هزار و 510 داوطلب کنکور در مازندران

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

افزایش 20 درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

آغاز ماراتن علمی 38 هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران

آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

آغاز نوبت اول کنکور 1403 در مازندران

ثبت رکورد 17 میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

فعالیت 21 بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه 24 هزار هکتاری

فواید و مضرات باران 48 ساعته مازندرانی‌ها

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

برگزاری بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران

خروج 5 پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!