پیام مازند

آخرين مطالب

لیگ برتر؛

آزمون سخت نساجی با پدیده/ سرپرست و برخی بازیکنان غیب شدند ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - قائمشهر- تیم فوتبال نساجی مازندران درحالی نخستین دیدار خود در رقابت های جام حذفی فوتبال را از تیم پدیده شهرخودرومشهد میزبانی می کند، که همگان این دیدار را مهمترین آزمون مهاجری می دانند.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان شهر خودرو مشهد است.
کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برای دیدارحساس دو تیم لیگ برتر نساجی مازندران وپدیده شهرخودرومشهد، بیژن حیدری را به عنوان قاضی این میدان به همراه مهدی الوندی - عسگر محمدی - حمید حاج ملک انتخاب کرده است. حاتم بک پور هم به عنوان ناظر تیم داوری در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر حضور خواهد داشت.
همسایه های لیگ درتقابل جام حذفی
دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهرخودرومشهد درحالی درنخستین دیدار خود دراین مرحله از جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم در لیگ برتر با کسب 10 و 8 امتیاز رده های سوم و پنجم جدول را در اختیار دارند.
با توجه به عملکرد خوب و قابل قبول دو تیم تا پایان هفته پنجم لیگ برتر و قرارگرفتن در جمع مدعیان بالای جدول، رقابت دو تیم را در بازی جام حذفی برای هر دوتیم وطرفداران پرشمار آنها حساس تر کرده است.
نساجی مازندران در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر که محمدرضا مهاجری را به عنوان سرمربی با تفکرات هجومی روانه رویارویی و ماجراجویی با حریفان لیگ برتری کرده، فصل گذشته در در جمع پدیده ای ها حضور داشته و شناخت حداقلی از بازیکنان وشرایط حاکم بر این تیم مشهدی دارد.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی مازندرانی تیم پدیده مشهد که تیم تحت اختیار وی پس از 4 هفته صدرنشینی، در هفته پنجم صدر جدول را به دیگر رقبا واگذار کرده، تجربه حضور در کادر فنی تیم نساجی در رقابت های لیگ و جو حاکم بر شرایط ورزشگاه و هواداران پرشمار این تیم دارد.
ضمن آنکه سرمربی موفق مشهدی ها، سهمیه حضور در بازی های پلی اف برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را درکارنامه دارد و برای تثبیت حضور خود در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان نیز، حساب ویژه ای برای این بازی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز کرده است.
مهاجری: با همه توان برابر پدیده مشهد بازی خواهیم کرد
درهمین حال سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درآستانه دیدارحساس تیمش برابر پدیده شهرخودرومشهد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشورگفت، که با تمام قدرت وتوان برابر حریف مشهدی بازی خواهد کرد، این نخستین بازی تیم نساجی در رقابتهای جام حذفی است و درهمین ابتدای کار با تیم قدرتمند پدیده مشهد روبروخواهیم شد.
محمدرضا مهاجری با بیان اینکه این بازی و قرعه ای که برای نساجی رقم خورد، یکی از سخت ترین قرعه های جام حذفی است، افزود: ما به احترام تماشاگران تمام تلاشمان را می کنیم که بازی را با برد تمام کنیم و با تمام توان و بضاعتی که از نظر بازیکنان در اختیار داریم، مقابل پدیده بازی خواهیم کرد، هرچند اعتقاد داریم که تیم پدیده از کادر فنی و مدیریت خیلی خوبی سود می برد و تیم خوب و منسجمی است.
وی با بیان اینکه تیم پدیده در این سالها مسیر خود را در فوتبال ایران پیدا کرده است، گفت: یکی از آرزوهای من این است که نساجی هم بتواند راهش را در لیگ برتر فوتبال ایران پیدا کند.
صادرنشدن 4 کارت بازیکن جدید نساجی
صادرنشدن کارت بازی 4 بازیکن جدید این فصل تیم نساجی مازندران پس از گذشت 5 هفته از رقابتهای لیگ برتر و درآستانه ششمین بازی رسمی این تیم در جام حذفی، موضوعی بود که سرمربی تیم نساجی در نشست خبری نیز گلایه خود را نسبت به این امر بیان کرد.
نساجی فصل جدید لیگ برتر را در حالی آغاز کرد که کارت بازی چند بازیکن جدید این تیم از جمله محمد قاضی، مهرداد کفشگری و جواد جلالی به دلیل آنچه که سازمان لیگ بدهی‌های باشگاه نساجی و عدم تسویه‌حساب با طلب‌کاران اعلام کرده، تاکنون صادر نشده است.
این وضعیت حتی باعث شده تا بازیکنان با تجربه ای همچون محمد قاضی و مهرداد کفشگری از حضور در تمرینات نساجی انصراف دهند، اما جواد جلالی همچنان در تمرینات نساجی حضور دارد.

خبری از مدیرعامل وسرپرست نساجی نیست
کانال خبری نساجی که رویدادهای مختلف باشگاه نساجی را پوشش می دهد، در آستانه بازی حساس این تیم برابر پدیده شهرخودرومشهد نوشت که نتایج مناسب، بازی های مهیج و البته نجابت مهاجری، باعث شده مشکلات نساجی پنهان باشد ولی این تیم، بسیار بیشتر از آن‌چه به نظر می آید مشکل دارد. نساجی مانند فرزندی یتیم رها شده و مدیرعامل و سرپرست هم، به امان خدا رهایش کرده اند. مشخص نیست مسئولان کجا هستند و چه کار واجبی دارند که مهم‌تر از وظیفه ای است که پذیرفته اند.
تیمی که پزشک دائم ندارد
آقای سرپرست، خوشحال می‌شویم بگویید چرا تیمی مثل نساجی که در رده پنجم سطح اول فوتبال ایران است پزشک دائم ندارد؟ چند تیم در ایران بدون دکتر کار می کنند؟ اگر بازیکن داروی مکمل مصرف کند و تست دوپینگ او مثبت شود چه کسی پاسخگوی این آبروریزی است؟ چرا مربی تیم باید در به در به دنبال زمین تمرین باشد و تدارکات تیم، اتوبوس تیم را هماهنگ کند؟
مدیرعامل نامرئی نساجی هم بگوید چرا حتی یک جلسه با کادر فنی تیم خود جلسه نداشته تا با کم و کاست و خواسته های مهاجری آشنا شود؟ مگر ممکن است مدیرعامل هیچ ارتباطی با تیم خود نداشته باشد؟ هرفصل در نساجی با یک پدیده جدید آشنا می شویم و انگار امسال نوبت مدیرعامل/سرپرست دورکارو پاره وقت است.
برنده دیدار حساس دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهرخودرومشهد در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار تیم های سرداربوکان وشهرداری ماهشهر که عصردوشنبه مشخص خواهد شد، دیدار خواهند کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/98121/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

160 کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد

4 نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

محور هراز مسدود است

قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»

وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت

آیا می شود پول را کپی کرد ؟ ببینید

علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو

پسربچه 5ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

بازگشایی محور هراز

محور هراز بازگشایی شد

یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران

اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در 8 منطقه کشور + فیلم

هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

شناسنامه‌دار شدن30 درصد باغات جویبار

برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم

آفت واردات بر بار برنج مازندران

فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

رفع تصرف 4 هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه

نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است

محور هراز باز شد

فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به‌سمت خاله‌اش

فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر

امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است

تولید 960 تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران برگزار شد

3500 هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است؛ توقف سد فینسک

ریزش سنگ در طول مسیر جاده هراز

شناسنامه‌دار شدن 30 درصد باغات جویبار

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده 10 اردیبهشت

200 میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه

طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد