پیام مازند

آخرين مطالب

شهریه‌هایی که برای دانشجویان دانشگاه آزاد دردسرساز شد/ پول اضافه به بهانه هزینه اینترنت! علمي

شهریه‌هایی که برای دانشجویان دانشگاه آزاد دردسرساز شد/ پول اضافه به بهانه هزینه اینترنت!
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، شما شهروندان عزیز در مورد افزایش شهریه و مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد پیام‌هایی بسیاری برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من سال 98 ازدانشگاه آزاد نورآباد ممسنی فارغ التحصیل شدم سایت دانشگاه مشکل داشت 2بار از حسابم برداشت شد3میلیون طلب دارم هر کاری می‌کنم پولمو پس نمی‌دهند هرچه حضوری رفتم هر چی نامه زدم کسی جوابگو نیست خواهشا پیگیری کنید.
عدم بازگشت شهریه دانشگاه آزاد
سلام و خداقوت. حدود 6 ماه می‌باشدکه به دلیل تغییر سایت دانشگاه آزاد (سیدا) به آموزشیار، دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد که در سایت قبلی (سیدا) شهریه ذخیره داشتند و از دانشگاه طلب کار اند، نتوانسته اند پول‌های خود را دریافت کنند. هرکجا مراجعه می‌کنیم فقط می‌گویند سایت مشکل دارد! چطور موقع دریافت شهریه مشکل ندارد، اما موقع برگشت آن‌ها به دانشجویان مشکل دارد؟! در این 6 ماه هر کاری کردیم با دست خالی برگشتیم... لطفا پیگیری و کمکی به ما بفرمایید.
سلام خسته نباشید.
من دانشجوی دانشگاه آزاد شیراز هستم
هر قدر تلاش کردم بتوانم با یک نفر از مسئولان یا کارمند‌های دانشگاه تماس بگیرم متاسفانه هیچ واحدی جواب تلفن رو نمی‌دهند. توی این اوضاع مریضی کرونا با این محدودیت‌های بین شهری باید بروم دانشگاه واسه یک کار کوچک. از شما درخواست پیگیری دارم. ممنون
از ابتدای سال سایت دانشگاه خراب بود و کلاس‌های پسرم از اول آبان نصفه نیمه تشکیل شد الان که یک هفته به امتحانات هست سایت امتحانات واسش باز نمی‌شه دو بار مراجعه کرده می‌گن بدهی دارید هر چند که گروه زیادی از دانشجویان هم همین مشکل رو داشتند و امروز ازدحام زیادی بود پسر مو کلا270 هزار تومن بدهی داشته بابت حذف و اضافه، اما تمروز اعلام کردن یک میلیون چهارصد بدهکاری و مدعی هستند ما براتون وام ریختم سال گذشته درصورتیکه پسرم اصلا تقاضای وام نکرده و حتی متوجه دریافت وام نشده می‌گویند، چون شهریه پارسال اضافه شده ما بدون آگاهی بهتون وام دادیم خواهشا این موضوع رو بررسی کنید.
پیگیری آموزشیار دانشگاه آزاد
در سیستم آموزشیار تقسیط شهریه ثابت انجام نشده
و تا شهریه ثابت پرداخت نشود حق انتخاب واحد نداریم. شهریه ثابت برخی از بچه‌ها 7 تومن به بالاست و دراین وضع اقتصادی خیلی توان پرداخت این شهریه را به صورت یک جا ندارند. خواهشمندم پیگیری کنید تا موصوع حل بشه این طوری اگر کسی نتونه شهریه ثابت سنگین اول را بده حق انتخاب واحد نداره و علنا انگار هیچی خواهشمندم بررسی کنید که بشه شهریه ثابت را تقسیط کنند یا سیستم را باز کنند که بشه انتخاب واحد کرد بعد شهریه بگیرند.
سلام وقت بخیر جدیدا نزدیک امتحان دانشگاه آزاد آمده می‌گویند باید یک میلیون بدید بابت شهریه بر خلاف حرفی که اول ترم زدن و گفتن، چون مجازی هست تخفیف می‌دیم و الان می‌گن تا شهریه اضافه ندید کارت ورود به جلسه نمی‌دهیم.
ممنون می‌شیم در رسانه‌ها پیگیری بشه ممنون از لطف و محبت شما
دختر بنده در دانشگاه آزاد واحد شیراز بدون کنکور ثبت نام کرده و پس از چند جلسه کلاس غیر حضوری تصمیم به انصراف گرفته، اکنون دانشگاه نصف شهریه ثابت چهار سال یعنی شش میلیون تومان را می‌خواهد از ما بگیرد این چه دانشگاه اسلامی است؟ آیا حرف زور نیست؟ بدون کنکور و با کنکور و در چه مرحله‌ای انصراف می‌دهی نباید تفاوت داشته باشد.
پول اضافه کارت امتحانی به بهانه هزینه اینترنت
با سلام، امروز مبلغ 578.000 تومان برای صدور کارت امتحانی واریز کرد البته این مبلغ غیر از شهریه 1.500.000 تومانی میباشد و تا الان هیچ جوابی قانع کننده از سمت دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نکرده ام! نوشته اند این مبلغ برای هزینه اینترنت میباشد!
سلام وقت بخیر جدیدا نزدیک امتحان دانشگاه آزاد اومده میگه باید یک میلیون بدید بابت شهریه بر خلاف حرفی که اول ترم زدن و گفتن، چون مجازی هست تخفیف میدیم و الان میگن تا شهریه اضافه ندید کارت ورود به جلسه نمیدیم.
ممنون می‌شویم در رسانه‌ها پیگیری بشه، چون ما از هیچ امکانات دانشگاه استفاده نکردیم نه از نت نه از سالن و امکانات رفاهی پول چی باید بدیم ممنون از لطف و محبت شما
عدم واریز شهریه استردادی دانشجویان دانشگاه آزاد بعد از حدود 2 ماه
سلام. من دانشجوی انصرافی مقطع دکترا دانشگاه علوم تحقیقات هستم که به دلیل افزایش خیلی غیرمعقول شهریه، عطایش را به لقایش بخشیدم. زمان انصراف، اعلام شد که شهریه‌ای که پرداخت کردیم را بعد از 40 روز استرداد می‌کنند. جدا از اینکه چرا این مبالغ باید 40 روز در حساب دانشگاه آزاد بماند، بعد از 40 روز هم پول ما برگشت داده نشده و اعلام می‌کنند که سیستم سازمان مرکزی مشکل دارد! کل سیستم سازمان مرکزی را از اول هم می‌خواستن بالا بیارن تو این 40 روز بالا اومده بود، ولی نمی‌دونم چه مشکلی وجود داره که حل نمی‌شه و پول ما رو برنمی گردونند. ضمن اینکه زمان ثبت نام اس ام اسی دریافت کردیم با این مضمون که اگر تا ساعت 12 فردا شهریه را پرداخت نکنید، به منزله انصراف است. لطفا این مورد را هم بررسی بفرمایید که چرا باید 12 میلیون پولی که هرکسی مطمعنا روش حساب می‌کنه این همه مدت تو حساب دانشگاه آزاد باقی بمونه و هیچ کس هم پاسخگوی دانشجوی بی نوا نباشد.
برای دفاع از رساله دکتری دانشگاه آزاد تهران شمال به نمره زبان نیازاست و باتوجه به شرایط کنونی و تعطیلی آزمون زبان از ابتدای تابستان تا الان دانشجو‌های دکتری تهران شمال حق دفاع از رساله ندارند و پی درپی به سنوات آن‌ها اضافه می‌شود و شهریه هر ترم که برابر16میلیون تومان است اخذ می‌گردد و حتی مجبور به مرخصی تحصیلی می‌شوند.تکلیف دانشجویان بیچاره چه می‌شود؟یا شرط نمره زبان را حذف کنند.یا اجازه دفاع بدهند و برای اخذ مدرک اصلی نمره زبان را بخواهند. یا حداقل کسانی که نمره مشروط را کسب کرده اند را به عنوان قبولی حساب کنند
با این شرایط بد کرونا و وضعیت اقتصادی ترمی 16میلیون تومان از کجا بیاوریم؟
اعتراض به شهریه ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد مرودشت
با توجه به اینکه انتخاب واحد انجام شده و کلاس‌ها شروع شده و منابع درسی رو تهیه کردیم، ولی الان تازه چارت رو عوض کردن و شهریه رو افزایش دادن و کارورزی که اعلام کردن اصلا وزارت بهداشت قبول نمی‌کنه که با دانشگاه آزاد قرار داد ببنده
سلام من دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری_حسابرسی دانشگاه آزاد تهران شمال(حکیمیه) هستم.. دانشگاه چند روز پیش اعلام کرد که باقی شهریه رو برای تمام دانشجوها توی سه قسط تقسیط کردن یعنی نیمه ی ماه آذر ، دی و بهمن.. امروز که پانزده ام ماه آذر هست این پیام رو توی کانال های دانشگاه گذاشتن اونم بعد از دو هفته قرنطینه که دولت اعمال کرده بود و پدر من که شغل آزاد دارن و مثل همه ی شغل های دیگه شرایط سختی داشتن.. من فقط میخوام بدونم که این کار اونم توی این شرایط درست هست یا نه و اینکه مگه منِ دانشجو از دانشگاه وام گرفتم که برای پرداخت نشدن به موقع باید دیرکرد بدم؟! لطفا خواهشا پیگیری کنید.
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/181879/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سنتکام: ایالات متحده امروز حمله هوایی در عراق انجام نداده است

آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

کتائب سید الشهدا عراق: به حمله بابل حتما پاسخ داده می‌شود

شمارش معکوس برای ثبت تالاب بین المللی گندمان در کنوانسیون رامسر

حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و 6 مجروح

آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد

حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و 6 مجروح

حمله صهیونیست‌ها به پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران