پیام مازند

آخرين مطالب

جاهای دیدنی استان مازندران مقالات

جاهای دیدنی استان مازندران
  بزرگنمايي:

پیام مازند - معرفی چند مورد از مکانهای دیدنی استان مازندران
طبیعت روح بخش و زیبای مازندران، این شهر زیبا را به یکی از قطب‌ها و مقاصد اصلی گردشگری تبدیل کرده است. این منطقه شمالی کشور چنان باطراوت و زیباست که اغلب گردشگران پس از یکبار سفر تصمیم به خرید ویلا در مازندران می‌گیرند. این استان زیبا که هم مرز با چند استان خوش آب و هوای دیگر از جمله گیلان و گلستان است، به گذرگاهی زیبا مبدل گشته و توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به خود جلب کرده است.
این استان زیبا که همواره مقصد افرادیست که قصد خرید ویلا دارند، دارای جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، تجاری و مذهبی بسیار زیاد و جذابی است.

پیام مازند

اما نکته‌ای که در این زمینه حائز اهمیت می‌باشد، این است که اغلب افرادی که قصد خرید ویلا در شمال دارند، تفکر اولیه‌شان این است که تنها با مناطق سرسبز، دریا و آب و هوای خوش روبه رو خواهند شد، اما پیش از خرید ویلا در مازندران باید بدانید که این جذابیت‌های استان تلاقی هنر، فرهنگ، طبعت بکر و مردمانی مهمان نواز است. از جمله این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به مواردی که در ادامه به تشریح و تعریف آن‌ها می‌پردازیم، اشاره کرد:
جاهای دیدنی رامسر کمتر کسی در کشور وجود دارد که زیبایی‌های این شهر بر وی پوشیده باشد. این شهر که عناصر مختلف زیبایی سنتی و مدرنیته را در کنار هم دارد، با منظره دریا و درخت‌های سر به فلک کشیده به عروس مازندران معروف شده است. طبیعی است که مقصد بسیاری از آنانی باشد که قصد خرید ویلا در مازندران را داشته یا دارند. این شهر تمام انتظاراتی را که شخص می‌تواند از خرید ویلا در شمال داشته باشد را برآورده می‌سازد. دریا، جنگل، هوای خوش، مجتمع‌های تجاری، پاکیزگی و ... از جمله مزایایی است که این شهر به مسافرین هدیه می‌کند.
معرفی تالاب عباس آباد در جنوب شرقی شهرستان بهشهر، در میان جنگلی سبز تالابی بسیار زیبا و چشم نواز وجود دارد. به دلیل ساخت و سازهایی که شاه عباس در این منطقه انجام داده است، به منطقه عباس آباد معروف گشته است. گفتنی است که خود شهر بهشهر به دلیل قرار گرفتن بر سر راه حرم امام رضا، پذیرای گردشگران زیادی است و از این رو پیشرفت امکاناتی چشمگیری داشته است. برای کسانی که قصد خرید ویلا در مازندران را دارند و به منظره جنگل و تالاب بیش از سایر معیارها علاقمندند، این منطقه، انتخاب بسیار حساب شده‌ای است.
جاهای دیدنی بهشهر کاخ صفی آباد، باغ چشمه عمارت، غار باستانی هوتو، آتشکده کوسان، آبشار سنگ نو و... و. همه و همه از زیبایی‌های منحصر به فردی است که تنها در شهرستان بهشهر می‌توان یافت. اما گل سر سبد این زیبایی‌ها شاید بتوان گفت چیزی نیست جز باغ عباس آباد. اگر قصد فرد از خرید ویلا در مازندران علاوه بر طبیعت بکر و دست نخورده، حضور در شهری با قدمت و بقایای تاریخی نیز هست، بهشهر دسترسی به این خواسته را ممکن و محیا می‌کند. باغ عباس آباد که بازمانده ارزشمند دوره صفویه است، در هر خشت و آجرش روایتی تاریخی جای داده و سفری به اعماق گذشته را به ببینده هدیه می‌کند. از عناصر دیدنی و تفریحی این باغ موزه، می‌توان پیست اسب سواری و قایق سواری، برج آجری، آسیاب آبی، دریاچه و سد عباس آباد و ... را نام برد.

پیام مازند

جاهای دیدنی چالوس در هنگام سفر به استان مازندران، اولین شهری که نامش به ذهن مخاطب متبادر می‌شود، شهر چالوس است. این شهر که از پرمراجعه‌ترین شهرهای مازندران است دارای جاذبه‌های گردشگری متفاوتی است که هریک می‌توانند موجب تصمیم گیری فرد برای خرید ویلا در این منطقه شوند. مرداب کندوچال، منطقه شکار ممنوع و حفاظت شده سیاه بیشه، سد و دریاچه دریوک، دریاچه ولشک، آبشار سواسره، منطقه تفریحی نمک آبرود، آبشار آکاپل و تعداد بسیار متعدد دیگری از جاذبه‌های بکر و دلپذیر طبیعی چالوس، مواردی هستند که موجب می‌شوند فرد به خرید ویلا در مازندران علی الخصوص در این بخش از این استان یعنی شهر چالوس، مبادرت ورزد.
جاهای دیدنی ساری شهر ساری پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران است و از همین رو یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری این استان به شمار می‌رود. شهر ساری به جهت رشد جمعیت، پیشینه تاریخی و تبعیت از ویژگی اصلی استان مازندران یعنی دارا بودن طبیعتی ناب، به تلفیقی از مدرنیته و سنت تبدیل شده است. افرادی که برای خرید ویلا به این منطقه می‌آیند، در گوشه گوشه شهر ساری این آمیزش تاریخ با طبیعت را مشاهده خواهند کرد.
هنگام گشت زدن در ساری با مجتمع‌های تجاری و تفریحی مدرن زیادی برخورد خواهید داشت. اما این رشد صنعت و مدرنیته بازدارنده ماندگاری ساختمان‌های تاریخی همچون عمارت فاضلی که یادگاری دوره قاجار و پهلوی است نشده‌اند.
از دیگر جاذبه‌های فرهنگی ساری می‌توان به عمارت کلبادی با قدمت 150 ساله و در بردارنده لوازمی با قدمت بیش از هفت هزار سال، خانه رمدانی‌ها و مسجد شاه عباسی اشاره نمود. جاذبه‌های طبیعی‌ای که می‌بایست برای افرادی با تصمیم خرید ویلا در مازندران منحصرا در شهر ساری را دارند نام برد، سد سلیمان تنگه، تالاب میان کاله، دشت ناز، چشمه‌های پلکانی باداب سورت است. مضاف بر مواردی که برشمردیم، شهرستان بابل، نوشهر یا تنکابن سابق، علی آباد، قائمشهر، آمل و... و. هر کدام جاذبه‌های خاص و انحصاری‌ای را در خود جای داده‌اند که ارزش چندین باره دیدن را دارا هستند.
با توجه به آنچه که در سطور بالا گفتیم خرید ویلا در مازندارن تنها زیست مقطعی در یک منطقه با طبیعت بکر و خوش آب و هوا را ارمغان نمی‌آورد، بلکه افزون بر موارد فوق که همواره برداشت همگان از قصد خرید ویلا در شمال است، زیستن در مکانی بکر با تاریخی چند هزار ساله و موزه‌ها و عمارت‌هایی که بر این ادعا صحه می‌گذارند، مراکز خرید تجاری بسیار مدرن، مراکز تفریحی جدید و سنتی، پاکیزگی و دارای مردمانی مهمان پذیر را به خریداران ویلا و گردشگران هدیه می‌دهد.

پیام مازند

مجموعه معاملات ملکی و مستغلات ویلاوار با در اختیار داشتن کادری مجرب و متعهد بر آن است تا با ارائه فایل‌های بی‌نظیر و تایید شده، جهت خرید ویلا در مازندران و به طور کلی شمال کشور تجربه خوبی از خرید ویلا و ملک در این مناطق را برای مشتریان عزیز به جای گذارد. مشاورین زبده ویلاوار همواره آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک در خطه سرسبز شمال می‌باشند تا هموطنان به راحتی به خواسته خود در این راستا دست یابند. تمام نیازهای ملکی شما توسط کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد و انواع ویلاهای لوکس و لاکچری و مدرن و هوشمند و یا ویلای ارزان و اقتصادی را میتوانید از ما درخواست کنید، همچنین شماره تماس 09332669646 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید میباشد.
2121
کد خبر 1499832

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/196047/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون و 700 هزار دلار گذشت

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون دلار گذشت

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است

کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!

افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

سفر وزیر کشور به استان مازندران

جاده هراز بازگشایی شد

طرح تعیین حریم گسل‌های قائمشهر به اتمام رسید

بیشترین میزان بارش باران با 53 میلی‌متر در آمل به ثبت رسید

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران

شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی