پیام مازند

آخرين مطالب

تمامی جلسات دفاع از پایان نامه‌های دانشجویان دانشگاه مازندران تعطیل شد علمي

تمامی جلسات دفاع از پایان نامه‌های دانشجویان دانشگاه مازندران تعطیل شد
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به دلیل شرایط حاد ناشی از پیک چهارم شیوع کرونا در روز‌های اخیر تمام جلسات سمینار دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان دانشگاه مازندران به مدت دو هفته تعطیل شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دلیل شرایط حاد ناشی از پیک چهارم شیوع کرونا در روز‌های اخیر و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های آموزشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام شد.
به اطلاع تمامی دانشگاهیان دانشگاه مازندران می‌رساند، روز شنبه 21 فروردین ماه تمام فعالیت‌های دانشگاه، به جز فعالیت‌های بسیار ضروری و حساس، تعطیل است و ضرورتی بر حضور کارکنان (به جز مسئولان دفاتر مدیران) در دانشگاه نیست. مدیران بخش‌های مختلف از این فرصت برای برنامه‌ریزی نحوه حضور کارمندان در روز‌های آتی استفاده کنند.
تمای فعالیت‌های آموزشی دانشگاه کما فی السابق به صورت مجازی و در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه با جدیت تمام انجام می‌پذیرد.
تمام جلسات سمینار، دفاع از پروپوزال، ارزیابی جامع، پیش دفاع و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها به مدت دو هفته تعطیل است. اما در شرایط بسیار ضروری و بر اساس تشخیص مدیر گروه آموزشی مربوطه، امکان برگزاری مجازی این جلسات به صورت کاملا محدود وجود دارد.
جلسات اداری مانند شورا‌های دانشکده‌ها، کارگروه‌ها، کمیته‌های منتخب و موارد مشابه در صورت ضرورت به صورت مجازی تشکیل می‌شوند. اگر تشکیل جلسه‌ای با تعداد شرکت کننده محدود به صورت حضوری ضرورت یابد، در اتاق‌های بزرگ دارای تهویه مناسب و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تشکیل می‌شود.
تمامی جلسات ستادی دانشگاه با مدعوین بالای ده نفر تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شوند. اما در صورت ضرورت، به صورت مجازی برگزار خواهند شد.
از روز یکشنبه تمامی مدیران دانشگاه در تمامی سطوح ملزم به حضور در محل کار و پاسخگویی به مراجعات مجازی و سئوالات دانشجویان مترم و سایر ارباب رجوع هستند و هیچ کاری نباید به دلیل شرایط بهداشتی موجود بر زمین بماند. در دانشکده‌ها حضور روسا، معاونان، مدیران گروه‌ها، منشی‌های مربوطه و تعدادی از کارشناسان آموزشی و تحصیلات تکمیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.
از روز یکشنبه در مورد کارمندان، اصل بر عدم حضور و دورکاری است. آن دسته از کارمندان که فعالیت آن‌ها به صورت دورکاری ممکن است، بر اساس تشخیص معاونان دانشگاه، مدیران ستادی و روسای دانشکده‌ها به صورت دورکاری انجام فعالیت کنند. برنامه دورکاری از قبل به کارمندان محترم اعلام می‌شود.
کارمندانی که در حالت دورکاری هستند باید در ساعات اداری (از 7:30 تا 13:00) به صورت آنکال در دسترس باشند و کارتابل اداری خویش را به طور مرتب چک کنند و نسبت به انجام امور اهتمام ورزند.
کارمندان بخش‌های حساس دانشگاه و بخش‌هایی که نیاز به حضور کامل است، مانند نگهبانان، نیرو‌های فضای سبز، نیرو‌های تاسیسات، کارشناسان آموزش مجازی، مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، کارکنان بخش‌های اداری و مالی ستادی دانشگاه باید به صورت کنترل شده و طبق نظر مسئول مربوطه در محل کار حضور یابند تا فعالیت‌های ضروری دانشگاه دچار خدشه و آسیب نشوند. البته تشخیص تعداد افرادی که ضرورت دارد حضور یابند به عهده معاون یا مدیر مربوطه است.
مدیریت امور اداری دانشگاه لیست دقیق و کاملی از افراد در شرایط دورکاری و یا حاضر در محل کار را تهیه و ابتدای هر هفته به بخش‌های مختلف و نیز معاون اداری و مالی دانشگاه اعلام کنند.
در مورد فعالیت‌های آزمایشگاهی و حضور در سرا‌های دانشجویی، اصل بر تعطیلی دو هفته‌ای تمامی فعالیت‌های مرتبط است. اما آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پروپوزال مصوب تجربی که نیاز ضروری به کار آزمایشگاهی دارند و برخی از آن‌ها از قبل در سرا‌های دانشجویی اسکان داشته‌اند، با قبول مسئولیت شخصی و منوط به تایید استاد راهنما، مدیر گروه، رییس دانشکده و معاونان محترم آموزشی و دانشجویی دانشگاه، کما فی‌السابق به فعالیت‌های خویش به صورت حضوری، اما با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ادامه دهند. تاکید می‌گردد که در صورت ضروری نبودن حضور در آزمایشگاه‌ها در شرایط حاد کنونی، دانشجویان گرامی از حضور در دانشگاه جدا" خودداری کنند.
مدیریت پشتیبانی دانشگاه نسبت به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز و توزیع کنترل شده آن‌ها در بخش‌های ضروری اقدام می‌نماید و ضدعفونی بخش‌های پر تردد دانشگاه را به صورت منظم انجام می‌دهد.
کارکنانی که بنا بر ضرورت و تداوم فعالیت‌های حیاتی دانشگاه لازم است در محل کار حضور یابند، باید نهایت دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به عمل آورند.
مراجعه حضوری ارباب رجوع ممنوع است، مگر در شرایط بسیار خاص و ضروری. تشخیص این ضرورت به عهده مدیران دانشگاه است و حراست دانشگاه باید از هر گونه مراجعه حضوری که امکان پیگیری مجازی و غیر حضوری دارند، جلوگیری کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/198578/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس