پیام مازند

آخرين مطالب

«معامله قرن» با تابش نور اسلام ناب و اراده پولادین مقاومت برساخته از آن به «شکست قرن» مبدل شده است اجتماعي

«معامله قرن» با تابش نور اسلام ناب و اراده پولادین مقاومت برساخته از آن به «شکست قرن» مبدل شده است
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
در ابتدای این بیانیه آمده است: از سال 1948 که یهودیان به فلسطین یورش بردند و اموال آنان را غصب کردند، هزاران فلسطینی را آواره کردند و سپس با تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی، ظالمانه کودکان، زنان و غیرنظامیان بیگناه فلسطین را به خاک و خون کشیدند و تا امروز که به همراه آمریکای جنایتکار دست از ظلم و جور خود برنداشته‌اند، هنوز هم هستند آزادگان و بزرگانی که با دست خالی با این جنایتکاران می‌جنگند و برای عزت و شرف کشورشان از جان خود هم دریغ نمی‌کنند.
در ادامه تصریح شده است: روز قدس ابتکار ویژه امام خمینی بود که با تدبیر در این باره، مسلمانان سراسر دنیا را برای باز پس گیری قبله اول مسلمین متحد و یک‌صدا کرد.

پیام مازند

در این بیانیه اظهار شده است: نکته تأسف بار در این باره این است که کشورهای مدعی حقوق بشر با سرپوش گذاشتن بر این جنایات، نظاره‌گر ظلم‌های صهیونیست‌ها هستند و نیز دولت های مرتجع منطقه که پیمان ظلم با این جنایتکاران بسته اند مصداق بارز ابوسفیان های زمان اند که در برابر رژیم اشغالگر نه تنها سکوت کرده اند که دست دوستی به سمت آنها دراز میکنند.
در ادامه عنوان شده است: کشورهایی همچون عربستان که خود را پایبند به سنت می‌دانند و معتقدند که اعراب باید در همه عرصه‌ها پشت به پشت هم باشند، در عوض آن که از مردم و کشور فلسطین حمایت کنند، به خاطر سیاست‌های برادرانه‌ای که با تل آویو دارند و دلارهای نفتی که در کف اخلاص تقدیم رژیم اشغالگر می‌کنند، نقش بسیار پررنگی در تضعیف فلسطین و کشتار مردم آن داشتند و دارند.
در این بیانیه ابراز شده است: ولیعهد بزدل و گستاخ سعودی که با بی‌عرضگی تمام، سال‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی دوره افتاده بود و مدام مشغول خریدن سلاح‌های بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته و گران قیمت بود و معتقد بود حتی جنگ را به داخل ایران نیز می‌کشاند، نمی‌داند که قدرت ایمان همیشه بر قدرت آهن چربیده است و حال که در باتلاق یمن گیر افتاده است ایران را دوست خود می‌داند.

پیام مازند

در ادامه اضافه شده است: روز قدس نقطه آغازین اهتزار پرچم مقاومت است و بی‌شک محور مقاومت به رهبری ایران و با همکاری سوریه، لبنان، مسلمانان افغانستان و پاکستان و نیز مردم یمن و حشدالشعبی با ایفای نقش صحیح در منطقه و با فاکتور شکست داعش در سوریه و عراق، به هم ریختن برنامه‌های آمریکا در منطقه و گیر انداختن عربستان در آتش جنگ افروزی‌هایش توانسته است به خوبی راه آزادسازی قدس را هموار کند.
در بیانیه بسیج دانشجویی آمده است: روز قدس سیاست صریح امت اسلامی در برابر اشغالگری و صهیونیسم را اعلام می‌کند اما هستند کسانی که سال‌هاست درباره مسأله قدس موضع صریح و روشنی ندارند و مدام در حال سیاسی کاری‌اند و با قلم و لسان خود، نه تنها به آزادی قدس کمک نمی‌کنند که گره کور بر حل مسأله فلسطین می‌زنند، همان روشنفکرانی که با ادعای صلح طلبی، چشم بر کشتار کودکان و زنان می‌بندند و مدام در حال توجیه جنایات رژیم صهیونیستی هستند.
همچنین در ادامه عنوان شده است: روز قدس سیمای روشن وطن پرستی، حق طلبی و نوع‌دوستی است و همین قدرت اراده مردمی برای آزادسازی فلسطین است، که ترس و وحشت غاصبان را برانگیخته است، نکته حائز اهمیت استیصال و دستپاچگی معاندان از نفوذ قدرت و محبوبیت محور مقاومت است که دامن ائتلاف کودک‌کشان سعودی_صهیون_آمریکایی را گرفته است.

پیام مازند

در این بیانیه تصریح شده است: چنانچه اگر این روزها در محافل سیاسی مختلف از برجام‌های دیگر در منطقه، تضعیف و تحریم محور مقاومت سخن به میان می‌آید هیچ جای تعجب ندارد چرا که پیاده نظام قلم به دست و تریبون‌دار از هیچ تلاشی برای غصب سرزمین‌های اشغالی دریغ نمی‌کند.
در پایان اظهار شده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز قدس، اعلام می‌دارد مؤلفه‌های آزادی فلسطین را می‌توان، وحدت ملی_مذهبی، نفوذ نیروهای مقاومت و مقابله با اجیرشدگان قلم بدست داخلی و خارجی دانست که به قول شهید آوینی، آخرین مقاتله ما _ به مثابه سپاه عدالت _ نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است، قطعا پیروزی نزدیک است و این چراغ امید است که پرفروغ تر خواهد شد.

پیام مازند

همچنین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در بیانیه‌ای که به مناسبت روز قدس صادر کرده است آورده است: نامگذاری آخرین جمعه «رمضان المبارک» به نام «روز جهانی قدس» توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به دلیل مضرّات جهانی غدّه سرطانی رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی بوده و هست، اگر چه این تلاش جنایتکارانه با پشتیبانی طرح‌های آمریکایی از قبیل «معامله قرن» همراه است، اما به دلیل تابش نور اسلام ناب و اراده پولادین مقاومت برساخته از آن به «شکست قرن» مبدل شده است.
در این بیانیه تصریح شده است: در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند.
در ادامه آمده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی-عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

پیام مازند

در این بیانیه عنوان شده است: امسال در حالی به استقبال پاسداشت روز جهانی قدس می‌رویم که جبهه مقاومت، زنده‌تر، قوی‌تر، بالنده‌تر و با انگیزه‌تر برای خروج نیروهای تروریست آمریکایی اراده الهی خود را به کار خواهد گرفت.
در ادامه اضافه شده است: امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا ملت شریف ایران هم‌صدا با همه مسلمین جهان با راه اندازی پویش‌های جهانی و در بستر فضای مجازی همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.
در پایان خاطرنشان شده است: سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز همنوا با مردم دیار خون و شهادت اصفهان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسراییل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعایر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق «وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ» به گوش جهانیان برسد.
انتهای پیام/63119/ن

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/205872/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بابلسر، میزبان مسابقات کبدی نظامیان جهان

هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول

توزیع حدود 54 هزار تن کود شیمیایی

تداوم هوای گرم و آفتابی در مازندران

در مازندران مطرح شد: جهش تولید با رفع موانع کشاورزی

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

اطلاعیه مهم فراجا درباره حجاب

مازندران در صادرات لبنیات رتبه برتر کشور شد

وعده جدید مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی

مسئول عراقی: حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود

پیروزی روحیه بخش نساجی مقابل تراکتور

انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی/ مقاومت عراق پاسخ صهیونیست‌ها را در ایلات اشغالی داد

نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

عوارضی که نورخورشید به چشم وارد می‌کند

تغییر ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران

لزوم ایجاد پایانه تجاری محصولات کشاورزی در شرق مازندران

ماموریت‌گرا شدن راهبرد اصلی طرح آمایش و مدیریت طرح تحول

هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا

رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

حماس: با وجود اشغالگری اسرائیل منطقه روی آرامش را نخواهد دید

طراحی و اجرای گچبری نور مخفی: راهنمای جامع

تعیین تکلیف حدود 1500 حلقه چاه بدون پروانه مازندران

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

ایجاد 9 سایت الگویی برنج در محمودآباد

ساماندهی 5 هزار چاه کشاورزی در مازندران

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای طرح نور

انتصاب مدیر شرکت شهرک های کشاورزی مازندران

با حضور استاندار و معاون وزیر جهاد کشاورزی:

10 فقره تغییرکاربری غیر مجاز در عباس آباد قلع و قمع شد

حمله به پایگاه الحشدالشعبی در بابل عراق

جهش مازندران به سمت تولید/ جاده پرپیچ وخم توسعه همواره شد

کشت ارقام پرمحصول در شرق مازندران رونق می گیرد

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب؛ برخورد با هرگونه رفتار اشتباه احتمالی ماموران

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

توزیع بیش از 54 هزار تن کودشیمیایی در مازندران

7000 ورزشکار سازمان یافته در رامسر فعال هستند

هوای آفتابی مازندران در اولین روز اردیبهشت

توزیع 54 هزار تن کودشیمیایی در مازندران

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

پاسخ سریع مقاومت اسلامی عراق به تجاوز اسرائیل به مقر الحشد الشعبی

عوارضی که نورخورشید به چشم وارد می‌کند!

گله از صدا و سیما در پوشش ندادن طرح نور

معرفی قهرمان قهرمانان دختر تکواندو مازندران

دعوت 5 بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی