پیام مازند

آخرين مطالب

کشف 130 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مازندران / کشف دو قطعه پرنده غیرمجاز عقاب اجتماعي

کشف 130 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مازندران / کشف دو قطعه پرنده غیرمجاز عقاب
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه 22 خردادماه سال 1400 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کشف 130 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مازندران فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 130 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و مازندران خبر داد.
سردار رهام‌بخش حبیبی بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، دیروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سوداگر مرگ قصد انتقال یک محموله تریاک از کرمان به شیراز دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سروستان-شیراز اعزام و یک دستگاه وانت نیسان متعلق به فرد قاچاقچی مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند وانت نیسان را توقیف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو 130 کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‎‌ای در کف اتاق جاسازی شده بود کشف شد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در امر مبارزه با قاچاق و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 می‌تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.
آریسان با 105 کیلو حشیش توقیف شد جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 105 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک دستگاه وانت آریسان در شهرستان "نی‌ریز" خبر داد.
سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین گشت زنی در محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، به دستگاه وانت آریسان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.
او افزود: راننده قاچاقچی بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، بیان کرد‌: در بازرسی از آن 105 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.
سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص 2 قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.
موتورسیکلت قاچاق 7 میلیاردی در فسا کشف شد فرمانده انتظامی فسا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق، ماموران انتظامی فسا با اقدامات فنی و تخصصی از دپو یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از پارکینگ‌های اختصاصی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: افسران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق کشف کنند.
فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را 7 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
واژگونی پژو با یک کشته و 3 مجروح رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو پارس در محور مواصلاتی "کوه‌چنار-شیراز"، یک نفر کشته و 3 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "کوه‌چنار-شیراز" به مأموران پلیس راه اعلام شد.
او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با 4 سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده در دم فوت و 3 سرنشین دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان تخطی از سرعت را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.
کشف دو قطعه پرنده غیرمجاز فرمانده انتظامی مرودشت از کشف دو قطعه پرنده غیرمجاز از نوع "عقاب" در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس مرودشت دو قطعه عقاب اسیر در قفس تحویل محیط زیست شدند.
سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی‌اش اقدام به نگهداری پرنده غیر مجاز از نوع "عقاب" می‌کند که موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سیدان قرار گرفت.
او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی بخش سیدان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از آن مکان 2 قطعه پرنده از نوع "عقاب" که به صورت غیر مجاز نگهداری می‌شد کشف شد.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری محیط زیست کوشا باشند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
غرق شدن نوجوان 16 ساله در چشمه تنگ براق اقلید فرمانده انتظامی اقلید از غرق شدن نوجوان 16 ساله در چشمه "تنگ براق" این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن نوجوانی در چشمه "تنگ براق" اقلید، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
او اظهار کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد نوجوانی 16 ساله مذکر در حال شنا کردن بوده که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا دچار غرق شدگی و فوت کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به حاشیه رودخانه و استخر‌ها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلو‌های هشدار دهنده غرق می‌شوند، افزود: شنا کردن در آن مکان‌ها بسیار خطرناک است و به شهروندان توصیه می‌شود از آب تنی در این مکان‌ها جدا خودداری کنند.
امحای 2 هزار جام قلیان در داراب فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: دیروز 2 هزار جام قلیان که توسط ماموران انتظامی این شهرستان جمع آوری شده بود امحا شد.
سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با اماکن عمومی داراب طرح برخورد با مراکز غیر مجاز عرضه قلیان از 6 ماه قبل مرحله به مرحله در این شهرستان اجرا کردند.
او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها تا کنون 2 هزار جام قلیان جمع‌آوری شده است، افزود: دیروز این قلیان‌ها با حضور نمایندگان شبکه بهداشت، شهرداری و اتاق اصناف امحا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه اجرای طرح‌های برخورد با قلیان سرا‌های متخلف رضایت شهروندان را به دنبال داشته است، از مردم خواست در صورت مشاهده قلیان سرا‌های غیر مجاز در سطح شهر و محلات با شماره تلفن 110 تماس و موارد را گزارش کنند.
کشف 22 کیلو تریاک در استهبان فرمانده انتظامی استهبان از کشف 22 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، ماموران انتظامی استهبان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس جاده‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
او اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، 22 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در قسمت‌های مختلف به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استهبان تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/ 

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/212719/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد

بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد

کارزار جهانی نور قرمز در خوی

ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

فعالیت دائمی 2 پایگاه هلال احمر مازندران

عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

تالاب میانکاله کمی جان گرفت

شناسایی 7 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار

این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس

استقرار بالگرد اورژانس 115 در فرودگاه خرم آباد

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

سریع‌ترین دوربین جهان با قدرت 156٬000٬000٬000٬000 عکس در ثانیه

معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد

درنای بلژیکی خانه‌دار شد

«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست

(ویدیو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد

شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار

ریزش بی‌سابقه شِکِل واحد پول اسرائیل

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

معرفی نفرات برتر 5 وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است

هوای صاف و آفتابی در مازندران

ثبت بیش از 559 هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور

برنج‌کاران مازندران برای انجام نشاکاری عجله نکنند.

مشکل آب در مازندران تا 3 سال آینده رفع می شود

گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران

افزایش 25 درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران

جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا

جام کشتی آزاد « عبدالله موحد» در بابلسر

(ویدئو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد

راهنمای نورپردازی مغازه

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود

تجهیز 391 هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری

معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد

ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز

آرامش آبی در دیای خزر

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

شهرک سینمایی نور

آمادگی پلیس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد