پیام مازند

آخرين مطالب

با هزینه پایین، لاکچری‌ترین استخر را برای خود بسازید مقالات

با هزینه پایین، لاکچری‌ترین استخر را برای خود بسازید
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


با وجود مشغله‌های فراوان امروزی، اوقات فراغت لذت بخش بسیار دور از ذهن است. شاید با خود فکر کنید که در این روزهای تابستانی و گرمای طاقت‌فرسا، یک استخر کوچک و هیجان انگیز، خواسته زیادی است و صرف هزینه بسیار بالایی را می‌طلبد.
من با قطعیت به اطلاع شما می رسانم که این تصور اشتباه است، چرا که می توانید با کم ترین هزینه، استخر لاکچری و هر چند کوچک خود را داشته باشید.
از آبنما و فواره استخر غافل نشوید استفاده از یک آبنما در استخر خانگی، هوشمندانه ترین حرکت برای مدرن سازی آن است. آبنما در انواع مدل های داخلی و خارجی و به زیبایی هر چه تمام، تولید و روانه بازار می شود. برای خرید آبنما و فواره استخر هزینه بالایی نیاز نیست، می توانید از تولیدات داخلی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت استفاده کنید و با هزینه پایین، یک استخر لوکس و لاکچری برای خود دست و پا کنید.
آبنما فقط مختص حیاط و ویلاهای بزرگ نیست! می‌توانید در حیاط کوچک خود نیز از آبنما استفاده کنید و از صدای جاری شدن آب و درخشش آن زیر تابش نور خورشید، نهایت لذت را ببرید. آبنماهای مورد استفاده در حیاط‌های کوچک اغلب به صورت دیواری هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند، به همین دلیل برای حیاط‌های کوچک و پاسیوها بهترین گزینه انتخابی به شمار می روند.

پیام مازند

فواره‌های استخری، انتخابی هیجان انگیز همانطور که می‌دانید فواره‌ها تنها نمایشی نیستند، بلکه در گرمای طاقت فرسای تابستان و همچنین در مناطق گرم و خشک باعث افزایش رطوبت هوا می‌شوند و فضای مطلوبی را از نظر دمایی و جلوه‌های بصری ایجاد می‌کنند. نکته قابل توجه در رابطه با فواره‌ها این مسئله است که نباید نگران مصرف آب آن باشید زیرا بر خلاف تصور بیشتر افراد، فواره‌ها لزوما مصرف کننده آب نیستند، بلکه می‌توان به وسیله یک پمپ شناور، آب استخر یا حوضچه‌ را به این منظور به گردش درآورد.
دایو و سرسره های استخری را از قلم نیندازید استفاده از انواع دایو و سرسره استخر ، از ساده ترین مدل های آن گرفته که برای بازی کودکان در استخر نصب می‌شوند، تا مدل‌های بزرگتر و حرفه‌ای تر آن، رواج بسیار زیادی پیدا کرده‌است. برای نصب دایو باید به عمق محل نصب دقت زیادی داشته باشید. عمق محلی که دایو در آن نصب می‌شود نباید کمتر از 2 متر باشد.به طور کلی نصب سرسره و دایو می‌تواند بهترین لحظات شاد را برایتان به ارمغان بیاورد و با هزینه ای ناچیز، باعث مدرن به نظر رسیدن استخر شما شود.

پیام مازند

نورپردازی های هیجان انگیز استخری‌ داشتن یک نور پردازی اصولی می تواند اقدامی موثر در جهت افزایش زیبایی های بصری و ایجاد آرامش باشد. نورپردازی در استخرهای روباز و سرپوشیده قاعده و اصول خاص خود را دارد. استخرهای سرپوشیده از نظر زیبایی و ایمنی نیاز به نور پردازی اصولی دارند. زیبایی این نورپردازی در طول شب به چندین برابر خواهد رسید. می توانید با کم ترین هزینه چراغ استخر و جکوزی را از بازار تهیه کنید و لذت بخش ترین نورپردازی های اصولی را برای استخر خود پیاده کنید.
نورپردازی کف استخر و دیواره‌ها پیشنهاد ما استفاده از نور‌های پراکنده در کف استخر است. انتخاب مناسب رنگ‌ها و تناسب آن با کاشی‌های کف استخر از نکات قابل توجه‎‌‌ای است که توجه به آن، باعث افزایش زیبایی محیط مدنظر شما می‌شود. برای داشتن یک استخر رویایی و ایجاد یک محیط بی‌نظیر می‌توانید از چند منبع روشنایی استفاده کنید. اصول نورپردازی استخر سرپوشیده بسیار با اهمیت است زیرا علاوه بر نورپردازی از کف، از سقف نیز باید این نورپردازی صورت بگیرد. محاسبات دقیقی که باید برای نورپردازی از سقف استخر‌های سرپوشیده صورت بگیرد، کاملا تخصصی است زیرا باید بازتاب نور از سطح آب را به حداقل رساند.
انواع چراغ‌ برای نورپردازی استخر روباز و سرپوشیده لامپ رشته‌ای: استفاده از لامپ‌های رشته‌ای بیشتر در زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت و در حال حاضر به ندرت در بازار پیدا می‌شود.
لامپ هالوژنی: لامپ‌های هالوژنی نوع دیگری از چراغ مورد استفاده برای استخرهای روباز و سرپوشیده است که قدرت نورپردازی بیشتری دارد اما از نظر مصرف انرژی در رده بالایی قرار دارد.
لامپ ال ای دی: کم مصرف بودن، قابلیت تولید نور با رنگ‌های متنوع و تولید گرمای کمتر و تابش نور در حالت گسترده از مزیت‌های لامپ ال ای دی محسوب می‌شود.

پیام مازند

چند نکته مهم در رابطه با نورپردازی استخرها · داشتن قابلیت کم و زیاد شدن نور
· عدم فراموشی اصول نور پردازی و ترکیب رنگ‌ها
· روشن کردن سطح آب
· استفاده از چراغ‌های تو کار با قابلیت مخفی سازی
· و...
اگر قصد خرید هر کدام از تجهیزات لازم برای مدرن‌سازی استخر خانگی و کوچک خود را دارید، شرکت تخصصی ونداد تجهیز ، عرضه کننده انواع تجهیزات از برند های مطرح بازار تاسیسات، متناسب با بودجه مورد نظر شما عزیزان، در ساخت یک استخر لوکس و لاکچری همراه شماست. کافی ست که با شماره 021-88839003 تماس بگیرید.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/227525/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت