پیام مازند

آخرين مطالب

الهامی: ورزشگاه شهید وطنی جایگاهی برای جولان سیاسی شده/ مسعود شجاعی یک جنتلمن واقعی است ورزشي

الهامی: ورزشگاه شهید وطنی جایگاهی برای جولان سیاسی شده/ مسعود شجاعی یک جنتلمن واقعی است
  بزرگنمايي:

پیام مازند - سرمربی نساجی گفت: ورزشگاه شهید وطنی جایگاهی برای جولان سیاسی شده است و خواهشم این است که به خاطر هواداران از این اتفاقات بگذرند.

ساکت الهامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیمش در تمرینات پیش فصل اظهار کرد: اردوی سرعین 9 روز طول کشید و 16 جلسه تمرین کردیم و تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ شرایط بدنی در ارتفاع به مرز 50 تا 60 درصد برسانیم. در حال حاضر بازیکنان در اوج فشار بدنی و در مواجهه با هر نوع مصدومیتی هستند اما خوشبختانه با تمهیداتی که کادر پزشکی و کادرفنی اندیشیده‌اند، تا امروز مصدومیتی نداشتیم.
جوانان تیم آینده نساجی را تضمین می‌کنند
او ادامه داد: فقط محمد عباس زاده که از امیدها به ما اضافه شده یک مصدومیت جزئی دارد. شرایط ما خداراشکر خوب است. ما بیست و ششم با سپاهان و سی ام با ذوب‌آهن بازی می‌کنیم و بعد از آن به کیش می‌رویم و با فجر بازی می‌کنیم. پس از قرعه‌کشی لیگ هم باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود که برای ادامه تدارک تیم برنامه‌ریزی کنیم. خوشبختانه روال خوبی را در پیش گرفتیم و 90 درصد بازیکنان فصل گذشته را حفظ کردیم و جوانان خیلی خوبی به جمع‌مان اضافه شدند. این جوانان آینده نساجی را تضمین می‌کنند و ان‌شاءالله تیم‌مان نسبت به فصل گذشته روند بهتری پیدا کند. ‌
نسبت به بودجه‌، داشته‌ها و کمبودهایمان خوب کار کردیم
سرمربی نساجی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: ما نسبت به بودجه‌، داشته‌ها و کمبودهایمان کار کردیم. نسبت به این فاکتور ما خیلی خوب عمل کردیم و جا دارد از آقای حدادیان، مالک باشگاه تشکر کنم چون تمام مسائل را در نظر گرفت و توانستیم 90 درصد از شاکله تیم را حفظ کنیم. 4 بازیکن از تیم امیدمان که قهرمان لیگ کشور شدند در جمع ما حضور پیدا کردند و 3 بازیکن امید را از تیم مقاومت تهران جذب کردیم که بازیکنان آینده داری هستند. این‌ بازیکنان در آینده به کار ما خواهند آمد و مثل امسال که از حضور یکی دو بازیکن درآمدزایی کردیم، امیدواریم سال آینده هم این اتفاق بیفتد. آرزویمان این است که روند تیم نسبت به فصل گذشته فرق کند و در نیم فصل دوم طرفدارانمان با آرامش شاهد بازی‌های تیم‌شان باشند.
مسعود شجاعی یک جنتلمن واقعی است
او درباره صحبت‌هایی مبنی بر جذب مسعود شجاعی گفت: او یک جنتلمن واقعی است. ما با هم در تراکتور کار کردیم و از نظر فنی جایگاه تیم را بالا تر می‌برد. هر دوی ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد اما هم باید شان او حفظ شود و هم این‌که باشگاه ما باتوجه به شرایطش شجاعی را جذب کند. این نیاز به یک تعامل دو طرفه دارد و اگر این تعامل وجود داشته باشد شجاعی به جمع تیم ما اضافه می‌شود. در کنار این‌ها با کریم اسلامی که یکی از بهترین‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بود تمدید کردیم و خوشحالم او برگشته است. از بازیکنانی هم که رفتند تشکر می‌کنم و برای تیم جدیدشان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
ورزشگاه شهید وطنی جایگاهی برای جولان سیاسی شده است
الهامی درباره مشکلات و تاخیر در تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت: جا دارد از آقای رنگرز که شبانه روز دارد تلاش می‌کند، تشکر کنم. یکی دو بار با او صحبت کردم و واقعا دارد زحمت می‌کشد اما به نظر من ورزشگاه شهید وطنی جایگاهی برای جولان سیاسی شده است و خواهشم این است که به خاطر هواداران از این اتفاقات بگذرند. بودجه‌ تعویض چمن ورزشگاه رفسنجان و شهید وطنی یکی است اما نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد. آقای رنگرز دارد تلاشش را می‌کند اما قطعا بحث سیاسی وجود دارد چون در رفسنجان رول چمن آماده است تا روی زمین قراردهند اما در شهید وطنی فقط رول‌های قدیمی برداشته شده و هیچ اتفاق دیگری نیفتاده است.
شرطم فقط آماده شدن زمین ورزشگاه بود
او اضافه کرد: این کار یک همت و اتحاد استانی می‌خواهد و باید به خاطر هواداران این مساله حل شود. روز آخر بازی در لیگ گذشته گفتم شرطم فقط این است که زمین شهید وطنی درست شود و فقط دوست دارم که در وطنی بازی کنیم. نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم که در شهر دیگری بازی کنیم. هواداران نباید از ما فاصله بگیرند و احساس و عاطفه آن‌ها نسبت به ما باید روز به روز بیشتر شود اما اکنون با این شرایط دارد کمتر می‌شود. ما مثل خانواده‌ای شدیم که بچه‌مان خارج از ایران است و از نظر عاطفی کم کم داریم از او دور می‌شویم. ما نساجی هستیم و تنها نماینده شمال در لیگ برتر هستیم.
خوف و سنگینی ورزشگاه شهید وطنی می‌تواند به ما کمک می‌کند
سرمربی نساجی با بیان این‌که خیلی دوست دارم در وطنی بازی کنیم اما اگر نشود، نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده می‌افتد، گفت: آقای رنگرز به من گفت 24 ساعت هم تا شروع بازی‌های لیگ مانده چمن را به شما تحویل می‌دهم و می‌دانم که شبانه روز دارد کار و پیگیری می‌کند. اگر نشود قطعا سنگ اندازی‌ها دلیل این اتفاق است که استاندار و امام جمعه باید آستین بالا بزنند. خوف و سنگینی ورزشگاه شهید وطنی در ادامه راه می‌تواند به ما کمک کند و این شرایط در ورزشگاه‌های آبادان و انزلی هم وجود دارد. من حتی دوست دارم تمرینات در قائم‌شهر برگزار شود و در خیابان مردم را ببینیم و با هواداران زندگی کنم.
باید جوابگوی انتقادهای مردم باشم
او ادامه داد: دوست دارم شرایطی پیش بیاید که هواداران بیایند و به من انتقاد کنند اما در فضای مجازی این اتفاق رخ ندهد. من باید جوابگوی انتقادهای مردم هم باشم و وظیفه‌مان است چون نماینده مردم مازندران هستیم. تمام برنامه‌ام این است که امسال تمرینات‌مان را به قائم‌شهر ببریم. مگر چه کار سختی می‌خواهیم انجام بدهیم که نتوانیم در قائم‌شهر تمرین کنیم؟ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با آن تدارک و عظمتش در یک نیم فصل آماده شد اما ما نمی‌توانیم زمین چمن داشته باشیم؟ چطور شد که سال گذشته رختکن و جایگاه‌های ورزشگاه درست شد اما نمی‌توانیم در شهر خودمان یک زمین تمرین داشته باشیم؟ ما باید در قائم‌شهر تمرین، زندگی و بازی کنیم.
لیگ بیست‌ویکم پر فشار ترین لیگ تاریخ خواهد بود
الهامی درباره لیگ بیست‌و یکم بیان کرد: لیگ پیش رو پرفشارترین لیگ تاریخ خواهد بود. پرسپولیس، استقلال و سپاهان ستاره‌هایی را از دست دادند و تیم‌ها بهم دیگر نزدیک شدند. بازی‌ها بسیار پرفشار خواهد شد و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و ببینید تیم‌های کرمانی چقدر برای لیگ هزینه کردند. بالاخره این یک هدف است و نمی‌توانیم بگوییم چرا آن‌ها هزینه می‌کنند و ما نمی‌کنیم و این طبیعت فوتبال است. همه جای دنیا و در همه کشورهای اروپایی چنین اتفاقی می‌افتد، این طبیعت فوتبال است و هر کسی به اندازه بضاعت خودش کار می‌کند. برخی از تیم‌ها پول دارند اما ما طرفدار داریم. نمی‌خواهم مقایسه کنیم اما تاثیرگذاری هواداران ما بیشتر از آن‌هاست.
او در پایان در پاسخ به این سوال که جایگاه نساجی در لیگ آینده را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم اما قطعا تیم‌مان به مراتب شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. شعارمان این است که هر روزمان بهتر از روز گذشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/229840/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!