پیام مازند

آخرين مطالب

با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید ورزشي

با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


پرسش ساده رسانه طرفداری از مدیران ناکام باز هم با توهین و تهمت این مستاجران موقت باشگاه همراه شد، توهین و تهمتی که پیگرد قانونی دارد و این بار دیگر رسانه طرفداری از حق قانونی خود کوتاه نمی آید. توهین و اهانت وجه اشتراک تمام مدیران ناکام و نقد گریز و منتقد ستیز است. مدیرانی که کارنامه و سابقه شان نشان می دهد در یک سیستم ورزشی سالم و ضابطه مند، صلاحیت اداره یک باشگاه دسته دویی را هم ندارند و بدون تعارف نمی توانند حتی کارمند بخش خدمات یک باشگاه بزرگ باشند، حالا که با حمایت کارگزار و اسپانسر، تکیه بر جای بزرگان زده اند به گزاف، باید یاد بگیرند برای نجات خود از بحران هایی که حاصل ناتوانی مدیریتی است، حق اهانت به رسانه یا خرج کردن از حساب هواداران را ندارند.
به گزارش طرفداری، ساعاتی پیش رسانه طرفداری با انتشار خبر «استقلال پول داشت اما به بازیکنان نداد / سند اختصاصی طرفداری» به این واقعیت روشن اشاره کرد که طبق نامه نگاری باشگاه استقلال با باشگاه شباب الاهلی امارات، استقلالی ها 5 سپتامبر برابر با 14 شهریور ماه پول قائدی را از باشگاه اماراتی گرفته بودند و پرسید؛ معلوم نیست چرا این پول را شب بازی با الهلال به بازیکنان دادند؟
اما باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش با انتشار متنی سراسر توهین و تهمت، به رسانه طرفداری حمله کرد و در کمال تعجب از یک طرف مدعی شد خودش روز پانزدهم شهریور ماه به هواداران اطلاع داده بود این پول را گرفته و از طرف دیگر خبر رسانه طرفداری مبنی بر این که آنها از روز 14 شهریور پول را گرفته بودند و شب 22 شهریور پول را به حساب برخی بازیکنان ریختند، دروغ و کذب خواند! متن اهانت آمیز مدیران ناکام باشگاه استقلال
ابتدا متن توهین آمیز باشگاه استقلال که در رسانه رسمی این باشگاه منتشر شده و قابل پیگرد قانونی است را بخوانید؛
متاسفانه باز هم عده‌ای سودجو بعد از شکست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند و با بی توجهی به حافظه جمعی، اسناد و مدارک موجود، وجدان و صداقت رسانه‌ای، اخباری سرتاسر کذب منتشر می‌کنند. در شرایطی که یک رسانه روز چهارشنبه با ادعای انتشار اسناد اختصاصی و با ایجاد یک فضای سرتاسر دروغ خبر از دریافت پول انتقال قایدی در تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر) در کشور امارات توسط باشگاه استقلال داد که باشگاه استقلال در تاریخ 15 شهریور این موضوع را رسما در رسانه های خود اعلام کرد و گفت که در تاریخ 14 شهریور این پول را در کشور امارات تحویل گرفته است و بخشی از آن هزینه ی اردوی تیم شده است که بازنشر این خبر در تمامی رسانه های رسمی و از جمله این سایت مدعی خبر دروغ نیز موجود است. طبیعی است که به دلیل تحریم‌های بانکی و مشکلاتی که در راه انتقال پول وجود دارد، انتقال پول به ایران و واریز آن به حساب باشگاه استقلال و واریز آن به حساب بازیکنان 6 روز کاری به طول بیانجامد؛ قابل توجه آنکه بسیاری از باشگاه های فوتبال ایران هنوز برای نقد کردن و دریافت مطالبات خود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا afc با مشکل رو به رو هستند اما باشگاه استقلال کمتر از یک هفته بعد از دریافت پول در کشور امارات، آن را به حساب بازیکنان خود واریز نمود. در ادامه تصویر انتشار این خبر که رسما از سوی باشگاه اعلام شد و تا لحظه تنظیم این خبر روی خروجی این وب‌سایت به چشم می‌خورد منتشر می‌شود. باشگاه استقلال پیگیری قضایی این اتهام و همچنین انتشار اسناد باشگاه را که البته تایید کننده صداقت مسئولین است در مجامع قضایی، حق طبیعی خود و هوادارن می‌داند. اصل ماجرا؛ پول بود اما پرداخت نشد
خنده دار اینجاست که رسانه طرفداری همان روز 15 شهریور متن منتشر شده از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال مبنی بر این که پول قائدی تحویل سفارت ایران شده را بدون کم و کاست منتشر کرده بود و معلوم نیست الان گناه ما این است که آن متن را منتشر کردیم (پول انتقال قائدی به شباب الاهلی به سفارت ایران تحویل داده شد) یا این سوال را پرسیدیم که چرا وقتی از 14 شهریور پول در اختیارتان بود تا شب بازی با الهلال پول بازیکنان را ندادید؟ اصل ماجرا اما روشن است؛ باشگاه استقلال 15 شهریور مدعی شد پول انتقال تحویل سفارت ایران شده که این خبر در طرفداری هم موجود است و رسانه طرفداری امروز پرسید شما که از 14 شهریور پول در اختیارتان بوده، چرا پول بازیکنان را زودتر پرداخت نکردید که ذهن آنها درگیر نشود و مطالبات مالی تمرکزشان را به هم نزند؟ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به گوش تان خورده است؟
اما پاسخ رسانه طرفداری به بند بند متن توهین آمیز مدیران ناکام استقلال به منظور تنویر افکار عمومی؛
اول / سودجو و دروغگو خواندن یک رسانه تهمت سنگین و توهین بزرگی است که پیگرد قانونی دارد و رسانه طرفداری پیگیری این موضوع را حق قانونی خود می داند. مدیران ناکام باشگاه تا قبل از برکناری قریب الوقوع شان باید ثابت کنند رسانه طرفداری چه سودی جسته است؟
دوم / رسانه طرفداری سندی را منتشر نکرده که حالت محرمانگی داشته باشد و مجرم تلقی شود. نامه باشگاه استقلال به باشگاه شباب الاهلی در این باشگاه اماراتی موجود است و با یک مکاتبه ساده می توان به این نامه دسترسی پیدا کرد. نه مبلغ این قرارداد حالت محرمانگی دارد و نه ماجرای پرداخت پول. رسانه طرفداری برای حفظ هویت فردی که نماینده باشگاه در تحویل پول بوده، نام خانوادگی و اطلاعات شخصی نامبرده را منتشر نکرده و این که حالا تهدید به شکایت شود، بیشتر ریشه در ناآگاهی مدیران ناکام باشگاه دارد. همان مدیرانی که در تلویزیون سوژه خنده مجری و بیننده می شوند و هوادار و پیشکسوت را با ادبیات خود شرمنده می کنند.
سوم / اگر مدیران ناکام باشگاه ناراحت نمی شوند قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قانونی است که در ایران تصویب شده و مدیران ناکام فعلی در مجموعه استقلال بد نیست نگاهی به این قانون بیاندازند. مطابق این قانون حتی اگر یک هوادار استقلال خواهان آگاهی از تمام روند انتقال مهدی قائدی به شباب الاهلی و حتی آگاهی از نحوه مصرف پول به دست آمده از این انتقال شود و درخواست خود را در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به گردش اطلاعات ثبت کند، مدیران ناکام فعلی باشگاه موظف هستند پاسخگوی خواسته او باشند مگر آن که خود را فراتر از قانون بدانند.
چهارم / رسانه طرفداری روز پانزدهم شهریور به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت پول انتقال قائدی تحویل سفارت ایران شده و امروز هم خبری خلاف آن ننوشت. معلوم نیست اگر خبر درست است، چرا ما دروغگو خطاب می شویم و اگر آنها زودتر از ما به هواداران گفته بودند پول در حساب شان است چرا از نوشته ما چنین خشمگین شده اند که تهمت می زنند و توهین می کنند؟
پنجم / ما فقط یک سوال ساده پرسیدیم و باز هم تکرارش می کنیم؛ وقتی 14 شهریور پول در حساب تان بود، چرا مطالبات بازیکنان را زودتر پرداخت نکردید؟ حتی اگر این پول را به خزانه هم ریخته باشید و بعد به حساب باشگاه استقلال واریز کرده باشید این چرخه مالی یک هفته زمان نمی برد. ناکام فحش نیست، صفتی برای توصیف کارنامه شماست!
رسانه طرفداری پیگیری تهمت های باشگاه استقلال را حق قانونی خود می داند و از مدیران ناکام باشگاه استقلال تقاضا می کند اگر واقعا احساسات هواداران برای آنها مهم است، همین امشب به خواسته هواداران استقلال احترام بگذارند و این باشگاه را به مدیران لایق و شایسته بسپارند. نمی شود که فقط موقع جوابیه نویسی به اهمیت هوادار اشاره کرد و آن جا که هوادار فریاد می زند وقتی اندازه باشگاه استقلال نیستید بروید تا بزرگان این باشگاه، استقلال را اداره کنند خواسته اش را نادیده گرفت.
توضیح ضروری: دلیل استفاده چند باره از واژه ناکام این است که در باشگاه بزرگی مثل استقلال، به مدیری که قهرمانی جام حذفی، قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ را از دست می دهد، در آسیا حذف می شود، توان اداره باشگاه را ندارد، هیات مدیره اش برای هر یک از شاخه های کاری او یک ناظر تعیین می کند و مصوب می کند این مدیر حق ندارد بدون اجازه اعضای هیات مدیره حتی یک نامه را امضا کند و آن مصوبه را برای انتشار به رسانه ها می دهد، مدیری که با مربی و بازیکن درگیر می شود، هوادار و پیشکسوت قبولش ندارد، متن مصاحبه اش را از رو می خواند، سرپرست تیم و کمک سرپرست تیم از او حرف شنوی ندارند، کارمندان باشگاه تا گفته هایش را با رییس هیات مدیره چک نکنند، به حرفش ترتیب اثر نمی دهند، ناکام می گویند و چنین مدیری حتی اگر با سفارش معاون وزیر ورزش و جوانان یا با تاکید کارگزار و اسپانسر، در باشگاه بماند، نمی تواند واژه ناکام را از کنار نام خود پاک کند. کاش وزارت ورزش پای درد دل هواداران استقلال بنشیند
امیدواریم وزارت ورزش و جوانان خلاف رویه وزیر قبلی که همه می دانند با چه نیت و هدفی مدیران فعلی باشگاه را حفظ کرد، به اعتراض هواداران استقلال ترتیب اثر بدهد و با حذف مدیران ناکام، استقلال را به دست مدیرانی بسپارد که اهلیت فوتبالی و استقلالی داشته باشند و بتوانند این باشگاه را به درستی اداره کنند. احمد مددی و ناصر فریادشیران تازه اگر بشود نام مدیر روی آنها گذاشت، مدیرانی نیستند که مورد وثوق هواداران استقلال باشند. وقتی در حضور بزرگان استقلال، احمد مددی حکم مدیرعاملی می گیرد، معلوم است مددی هم سعید مراغه چیان، کاپیتان استقلال را کنار می گذارد و ناصر فریادشیران را به خدمت می گیرد. 
حمید سجادی که بدون تعارف از ترس احتمال ابقای مدیران ضعیف و شکست خورده و ناکارآمد که در راه گرفتن رای اعتماد حمایتش می کردند، امیدوار بودیم وزیر ورزش نشود و حالا که شده، امیدواریم در این کار موفق باشد تا دولتمردان از سپردن ورزش به دست ورزشی ها پشیمان نشوند، خیلی راحت می تواند نظر هواداران استقلال را در مورد احمد مددی و ناصر فریادشیران جویا شود. هواداران استقلال از حال و روز تیم شان خون گریه می کنند.
پی نوشت: نه از مدیران نقد گریز و منتقد ستیز گلایه ای داریم و نه از رسانه های محترمی که با شوق و ذوق، فحاشی و اهانت مدیران ناکام استقلال به رسانه طرفداری را بازتاب دادند. حتی توقع نداریم همان طور که نامه سراسر توهین و تهمت مدیران ناکام باشگاه را منتشر کردند، دفاعیه طرفداری را هم منتشر کنند. همین که وقتی مطالب اختصاصی طرفداری را کپی می کنند، اشاره ای هم به منبع داشته باشند برای ما کافی است. طرفداری هرگز در دعوای یک باشگاه و یک رسانه، پشت صنف خودش را خالی نمی کند اما آنها این حق را دارند که منافع شان را به اتحاد صنفی ترجیح بدهند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/230156/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور