پیام مازند

آخرين مطالب

آشنایی با سرمایه گذاری های آینده دار در مازندران اجتماعي

آشنایی با سرمایه گذاری های آینده دار در مازندران
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که چرا مقوله خرید زمین در نوشهر با این میزان توجه و استقبال مردم مواجه بوده؟ علت هجوم سرمایه گذاران برای خرید زمین در شمال چه می تواند باشد؟
به گزارش بازارنیوز:
شاید شما در آشنایان خود کسانی را دیده اید که به عنوان مثال در شهرهایی مانند تهران یا اصفهان زندگی می کنند اما جهت سرمایه گذاری شهرهای شمالی کشور را انتخاب می کنند و خیلی سریع به سراغ خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در شمال می روند.
در حقیقت می توان خرید زمین در شمال را شکل موفقی از انواع سرمایه گذاری در حال حاضر دانست.
یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده خرید زمین در شمال تا این حد مورد استقبال خریداران زمین و سرمایه گذاران قرار بگیرد پتانسیل رشدپذیری شمال کشور می باشد.
رشد جمعیت و خانه سازی در شهرهای شمالی کشور تقریبا به حداکثر خود رسیده است در حالی که شهرهای شمالی کشور با داشتن گنجینه ای از ارزشمند ترین دارایی های یک کشور مثل آب و هوای سالم، طبیعت بی نظیر و پتانسیل سرمایه گذاری هنوز هم در زمینه های رشد اقتصادی و سرمایه گذاری ظرفیت های خالی زیادی دارد.
به طور مثال یکی از نقاط قوت مناطق شمالی فراوانی زمین می باشد که آینده ای رو به رشد را مژده می دهد، از این رو افراد به فعالیت های اقتصادی در شمال سوق پیدا می کنند که خرید زمین در شمال فقط یکی از این فعالیت های اقتصادی به حساب می آید.
عامل دیگری که باعث شده افراد تمایل زیادی به خرید زمین در شمال داشته باشند تفاوت چشمگیر قیمت ها در شمال کشور در مقایسه با کلان شهرها می باشد.
تصور کنید شما با سرمایه مشخصی که در دست دارید می توانید زمینی بزرگتر و با موقعیت بهتر در شمال کشور خریداری کنید در حالی که اگر قصد داشته باشید با همان میزان سرمایه در شهرهای بزرگ سرمایه گذاری کنید به خاطر وجود هزینه های بالا در کلان شهرها ناخواسته دچار محدودیت هایی خواهید شد.
یکی دیگر از دلایل مهمی که افراد خرید زمین در شمال را ترجیح می دهند، به صرفه بودن خرید زمین در نوشهر به خاطر اختلاف قیمت ها می باشد.
نکته جالب این است که علاوه بر به صرفه بودن خرید زمین در شمال، هزینه هایی که جهت ساخت و ساز این زمین ها صرف می شود در مقایسه با شهرهای بزرگتر به صرفه تر و کمتر می باشند.
بنابراین به احتمال زیاد سرمایه گذاران به جای اینکه برای خرید زمین در شهرهای اشباع شده هزینه های بیشتری را متحمل شوند به این فکر می افتند که از این فرصت طلایی استفاده کرده و در مناطق خوش آب و هوای شمال کشور اقدام به خرید زمین نمایند، چرا که خرید زمین در شمال آینده درخشان و رو به رشدی در انتظارش است.
پیشنهاد می کنیم از خرید زمین در رویان نیز غافل نشوید.
اما تنها این سرمایه گذاری در نوشهر آینده دار نیست شما می توانید گزینه های دیگری را برای خود در نظر بگیرید. خرید ویلا شاید گزینه بهتری برای کسانی باشد که هم قصد سرمایه گذاری دارند و هم به دنبال مکانی هستند که تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند و ساعات پر از آرامشی را در کنار خانواده تجربه کنند.
از میان شهرستان های استان مازندران، شهر های رویان و نوشهر به دلیل موقعیت خوبی که دارند می توانند برای خرید ویلا نیز مناسب باشند.

پیام مازند

انتخاب نوشهر و رویان برای خرید ویلا در مازندران امروزه گردشگران زیادی وجود دارند که به سراغ خرید ویلا می روند تا از این طریق بتوانند در سفرهای خود به شمال کشور از جاذبه های بی نظیر این خطه سرسبز دیدن کنند و از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و هزینه ای را بابت اجاره ویلا پرداخت نکنند.
وجود دو جاذبه ارزشمند دریا و جنگل در استان مازندران باعث شده است تا این خطه خوش آب و هوا به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته شود و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به شهرهای زیبا و توریستی این استان سفر کنند.
بسیاری از افراد آرزوی خرید ویلا در شمال را دارند به طوری که گردشگران و مسافران می دانند که با خرید ویلا در این شهر توریستی مازندران می توانند یکی از دل انگیزترین سفرهای خود را به این منطقه داشته باشند.
رویان و نوشهر شهرهایی نزدیک به هم هستند و شما برای خرید ویلا می توانید به هر دو سفر کرده بعد شهر نهایی را برای خود انتخاب نمایید.
در این دو شهر زیبا و گردشگری دیدنی ترین جاذبه های گردشگری جا خوش کرده اند که هیچ آدمی از دیدنشان سیر نمی شود و به همین دلیل آن دسته از گردشگرانی که به این مناطق سفر می کنند با دیدن جاذبه های بی نظیر این شهر بهترین سفر را خواهند داشت.
تعداد بسیار زیادی از گردشگران هم با دیدن مناطق بکر و دیدنی شهر رویان و آب و هوای دلنشینی که دارد، به سمت خرید ویلا در رویان و یا خرید ویلا در نوشهر سوق پیدا می کنند تا با خیال آسوده یک اقامت راحت در ویلای لوکس خودشان داشته باشند.
وجود انواع مختلف ویلا در این شهرها مشتریان زیادی را به خرید ویلا در رویان و همچنین خرید ویلا در نوشهر مشتاق می کند. چه برای آن کسانی که به چشم اندار دریا علاقمند هستند و چه برای آن ها که از طبیعت جنگل لذت می برند، هر یک از مشتریان خرید ویلا می توانند با توجه به سلیقه خود ویلای مورد نظرشان را پیدا کنند.
اما لازم است خاطر نشان کنیم اگر قصد خرید ویلا را دارید باید برای انجام این سرمایه گذاری در شمال دقت و هوشمندی زیادی به خرج دهید. از این رو بهتر است در مسیر خرید ویلا در نوشهر و خرید ویلا در رویان از مشاوران املاک منطقه که نسبت به این منطقه شناخت کامل تری دارند کمک لازم را بگیرید.

پیام مازند

در کنار املاک جهان به خرید ویلای موردعلاقه تان بپردازید بعد از اینکه کارشناس فنی ساختمان در مورد ویلاهای مورد نظر شما نظر خود را اعلام کرد، شما بایستی تصمیم بگیرید که کدام ویلا مناسب شماست. پس از اینکه ویلای دلخواهتان را در شهر نوشهر انتخاب کردید به مشاور املاک خود اطلاع دهید تا جلسه ای را با حضور فروشنده ویلا برای توافق روی قیمت و نحوه پرداخت ترتیب دهد‌. برای اینکه مطمئن شوید ویلای مورد نظر سند دارد بهتر است از فروشنده بخواهید سند تک برگ ویلا را به شما نشان دهد.
بعد توافق با فروشنده‌، مشاور املاک در برگه های رسمی نسبت به ثبت مشخصات خریدار و فروشنده و مشخصات ویلای مورد نظر به همراه قیمت و شرایط پرداخت اقدام می نماید. طرفین معامله می بایست با دقت قرارداد فروش ویلا را مطالعه کنند و در صورتی که همه چیز صحیح و قانونی بود آن را امضا کنند. مشاور املاک هم قرارداد را مهر می کند و یک نسخه از آن را به هر یک از طرفین معامله تحویل می دهد، و بعد از انجام کارهای قانونی شهرداری و دارایی، باید طرفین معامله در یک روز معین به یک دفتر اسناد رسمی مراجعه ن و سند ویلا از فروشنده به خریدار انتقال یابد.
لطفا جهت کسب اطلاعات کامل و بیشتر درباره خرید ویلا در نوشهر و رویان به وب سایت املاک جهان مراجعه فرمایید.

پیام مازند

برچسب ها: سرمایه گذاری در مازندران ، خرید ویلا در رویان ، خرید ویلا در نوشهر ، خرید زمین در رویان ، خرید زمین در نوشهر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PA1

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/231565/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و 6 مجروح

حمله صهیونیست‌ها به پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»