دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

استاندار مازندران در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان:

اقتدار قوه قضاییه؛ رکن اصلی توسعه و تأمین امنیت پایدار در مازندران است

اقتدار قوه قضاییه؛ رکن اصلی توسعه و تأمین امنیت پایدار در مازندران است
پیام مازند - استاندار مازندران در آستانه هفته قوه قضاییه، ضمن تأکید بر لزوم هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، امنیت فعلی استان را حاصل تعامل سازنده این قوا دانست و بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تأکید کرد.
  بزرگنمايي:

پیام مازند - استاندار مازندران در آستانه هفته قوه قضاییه، ضمن تأکید بر لزوم هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، امنیت فعلی استان را حاصل تعامل سازنده این قوا دانست و بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران، در آستانه هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری استان با عباس پوریانی، رئیس‌کل دادگستری مازندران، دیدار و گفتگو کرد. در این نشست که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همراه بود، بر تقویت همکاری‌های دوجانبه برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تأکید شد.
یونسی همزمان با این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، تصریح کرد: هفته قوه قضاییه یادآور مجاهدت‌های بی‌وقفه در مسیر استقرار عدالت و احیای حقوق عامه است.
استاندار مازندران با اشاره به جایگاه ویژه این استان به عنوان «دیار علویان»، افزود: در شرایط کنونی که اقتدار و امنیت ملی مرهون بصیرت و همدلی ملت است، نقش قوه قضاییه به عنوان رکن رکین حاکمیت، بی‌بدیل و حیاتی است؛ موضوعاتی نظیر استقرار عدالت، قاطعیت در برخورد با مفاسد اقتصادی و صیانت از حقوق شهروندی، وظایف خطیری است که با صلابت توسط دستگاه قضا پیگیری می‌شود.
وی امنیت پایدار مازندران را حاصل تعامل سازنده و هم‌افزایی میان دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی دانست و بیان کرد: اینجانب همواره بر ضرورت هماهنگی تنگاتنگ میان تمامی ارکان نظام تأکید داشته‌ام و اطمینان دارم در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مضاعف مسئولان، شاهد ریشه‌کنی مظاهر فساد و ارتقای سطح رفاه عمومی خواهیم بود.
مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از صحبت‌ها خاطرنشان کرد: تصمیمات مدیریتی در استان با هدف حفظ منافع عمومی و پیشبرد اهداف توسعه‌ای اتخاذ می‌شود که در این مسیر، حمایت قاطع دستگاه قضایی به ویژه در برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت، چراغ راهی برای تحقق این اهداف بوده و خواهد بود.
استاندار مازندران در پایان، هفته قوه قضاییه را به تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت و از تلاش‌های شبانه‌روزی قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان قدردانی کرد.


نظرات شما