پیام مازند - ساری- استاندار مازندران از اختصاص مرحلهای یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای بهسازی، تثبیت رانش و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به معادن زغالسنگ سوادکوه خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی پیگیریهای انجامشده در حوزه مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای معدنی، ۹۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی برای اجرای پروژههای بهسازی، تثبیت رانش و روکش آسفالت محور آلاشت منتهی به معادن شرکت البرز مرکزی اختصاص یافته است.
وی افزود: همچنین با پیگیریهای صورتگرفته از وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد یک هزار میلیارد تومان (یک همت) از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی، با توجه به فعالیت شرکت البرز مرکزی و سایر معادن زغالسنگ شهرستان سوادکوه، بهصورت مرحلهای و فازبندیشده برای اجرای طرحهای تثبیت رانش، بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای دسترسی به معادن اختصاص یابد.
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساختهای حملونقل در مناطق معدنی استان گفت: اجرای این طرحها علاوه بر افزایش ایمنی تردد، موجب ارتقای کیفیت راههای ارتباطی، تسهیل دسترسی و کاهش مشکلات ناشی از فعالیتهای معدنی برای ساکنان منطقه خواهد شد.